Jason P. C. Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Nevn minst 2 av Springfields venstrehendte (bortsett fra evt Flandersfamilien) Lenke til kommentar
Groening Skrevet 7. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Charles Montogmery Burns og Moe Szyslak. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Riktig Lenke til kommentar
Groening Skrevet 7. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Hva er det aller første ordet til Maggie "på ekte" i serien? Ikke noe fra Treehouse of Horror, eller det familien tror er det første. Hva er det første ordet hennes vi får høre? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Er ikke det "Daddy"? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 7. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Jepp, det er korrekt. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Noen andre kan ta neste Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Noen som husker navnet på den korte kjæresten til Moe? Red.: En tydliggjøring av spørsmålet. Endret 7. september 2009 av NikkaYoichi Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Jessica? Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Siden det ikke kommer noe svar, så fortsetter jeg: Hva forestiller Bart seg en gang at baksetet og setebeltet i bilen er? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Svaret på forrige spørsmål var ikke Jessica, men Maya. Hun var kortvokst. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 14. september 2009 Rapporter Del Skrevet 14. september 2009 Siden det ikke kommer noe svar, så fortsetter jeg: Hva forestiller Bart seg en gang at baksetet og setebeltet i bilen er? Noe ang. Itchy & Scratchy? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 14. september 2009 Rapporter Del Skrevet 14. september 2009 Jeg tror det må være Patty og Selma. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 14. september 2009 Rapporter Del Skrevet 14. september 2009 Nope. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 14. september 2009 Rapporter Del Skrevet 14. september 2009 Denne er vel ganske vanskelig så kan komme med noen hint: - I denne episoden så blir ikke Bart lenger behandlet som et barn. - Dette er en juleepisode. - Det skjer noe på et handlesenter i denne episoden... Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 14. september 2009 Rapporter Del Skrevet 14. september 2009 Bart stjeler "Bonestorm". Han ser for seg "the store detective" i baksetet som stumper røyken i beltespenna. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 14. september 2009 Rapporter Del Skrevet 14. september 2009 Bart stjeler "Bonestorm". Han ser for seg "the store detective" i baksetet som stumper røyken i beltespenna. Riktig! Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 14. september 2009 Rapporter Del Skrevet 14. september 2009 Jeg har ingen gode spørsmål på lager,så jeg gir fra meg honnøren til enhver som ønsker. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 14. september 2009 Rapporter Del Skrevet 14. september 2009 Hvorfor valgte Homer og Marge navnet "Bart"? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 14. september 2009 Rapporter Del Skrevet 14. september 2009 Fordi Homer fant ingenting som rimte på det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå