Kranjcar Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Ikke det jeg sikter til, nei. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Ganske sikker på at det er riktig, så jeg tar en ny: Hvorfor sier Homer opp jobben på atomkraftverket? Det er vel flere grunner. Han har jo sagt opp flere ganger. Den jeg kommer på, er den gangen han flytter til Cypress Creek. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 fordi han var gjeldsfri og ville ha drømmejobben sin som var i en bowlingshall ? Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 fordi han var gjeldsfri og ville ha drømmejobben sin som var i en bowlingshall ? Riktig som dere sier, at Homer har sluttet flere ganger i den jobben, men det var denne jeg tenkte på! Din tur! Lenke til kommentar
Balli Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 kom ikke på noe så, gratis spørsmål til en som gidder å skrive Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Hva står det, i følge verten til "The Simpsons 138th Episode Spectacular", på kassaaparatet som scanner Maggie i introen til hver episode? Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 nope, ikke den jeg tenker på nu =) Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 NRA4EVR? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Det kan jeg bekrefte er riktig. Vær så god Khaffner... Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Har ingen spørsmål på lager nå, en annen kan overta Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Hvem er Maggies fiende? Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Babyen med ett øyenbryn ... har den navn? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Riktig Nei, tror ikke den har navn Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Hva slags symbolsk handling er det Ned Flanders gjør for å vise at han har sluttet etter ti års arbeid som Apoteker, for å starte sin egen bedrift "The Leftorium"? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Han klipper slipset Lenke til kommentar
Groening Skrevet 5. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Btw. rivalen til Maggie heter Baby Gerald. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Ja, 50% riktig, men er ikke helt fornøyd! =) Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Og brenner det tror jeg? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 7. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Kan bekrefte det, Jason. Han klipper det i to, og hiver det på grillen. Din tur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå