Kranjcar Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Hvordan mister Homer håret sitt? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 (endret) "baby-boom".Når Marge ble gravid skrek og rev Homer seg i håret,neste gang hun ble gravid rev han enda litt mer og siste gang hun ble gravid rev han av siste rest. Endret 3. september 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Jeg kan bekrefte det SLIguy, Neste spørsmål Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 "baby-boom".Når Marge ble gravid skrek og rev Homer seg i håret,neste gang hun ble gravid rev han enda litt mer og siste gang hun ble gravid rev han av siste rest. Jepp. Nytt spørsmål! Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Hva var Krusty's nye navn etter han ble tatt for skattefusk og fake'et sin egen død? Endret 3. september 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Rory B. Bellows Hvis riktig: Nevn 3 instrumenter Lisa kan spille Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Saksofon, Piano, og trommer? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Rory B. Bellows Riktig. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Saksofon, Piano, og trommer? Trommer var ukjent for meg, var det ikke bart som ble proff på trommer? Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Saksofon, Piano og sånn man skal blåse i for å få lyd? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 saksofon, piano og klarinett ? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Saksofon, piano og Didgeridoo? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Saksofon, piano og Didgeridoo? JA! Det stemmer, det kan jeg bekrefte. FFS, at jeg ikke kom på det. :rolleyes: Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Vel, Lisa har spillet som jeg vet flaske (etter at saksofonen ble stjelt), saksofon (som er hennes hovedvalg) og om jeg ikke husker feil har hun og spillet tam-tams (afrikansk tromme). Siste er jeg mer usikker på. E1: Doh! Endret 4. september 2009 av Bear^ Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Det er hundre prosent bekreftet at hun spiller, gitar, elektrisk bass, piano, sax og trekkspill, det er også bekreftet at hun spiller obo. Hun er jo rett og slett et multitalent. ^^ Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Ok,neste spørsmål gutta... Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Saksofon, piano og Didgeridoo? JA! Det stemmer, det kan jeg bekrefte. FFS, at jeg ikke kom på det. :rolleyes: Hun hadde vel ingen lang karriere som didgeridoo-artist heller, så det er vel egentlig ikke så rart! The Simpsons: Hit & Run - Hvilket ord bruker Nelson når han skal telle ned til "race-start"? Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Psyche? Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Ganske sikker på at det er riktig, så jeg tar en ny: Hvorfor sier Homer opp jobben på atomkraftverket? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Fordi de har donuts til arbeiderne. "in all the colors of the rainbow" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå