Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

The Simpsons Quiz! (les første post)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oh, da er det ikke "The Otto Show", det er jo en av de siste i den tredje sesongen. Hmm.

Ja, ondskapsfull ja, de er jo med ganske ofte,mange ganger bare små klipp. Jeg tenker som en gal her jeg! :( Jeg tror jeg husker minst et par episoder som er før The Otto Show, men klarer ikke å prikke inn episodene altså. Nå har jeg noe å tenke på mens jeg er ute på joggeturen min.

Lenke til kommentar

Jeg kommer ikke på annet enn at han taper, de trekker vel pickels eller noe sånn. Han må derfor kjøre/være edru den kvelden. Etter å ha kjørt alle hjem, så skal han egentlig kjøre hjem, men finner på å ta turen til NY fremfor å stikke hjem. Når han endelig kommer tilbake, aner han ikke hvor han parkerte bilen. Husker ikke noe spesielt som fikk ham til å gjøre det.

Lenke til kommentar

Da anbefaler jeg deg å se episoden. ^^

EDIT: Det jeg vil frem til er ikke at han taper "loddtrekningen", men noe som skjer på Moe's Tavern akkurat denne kvelden, som gjør at det er uutholdelig for Barney å ikke drikke. Det er denne hendelsen som gjør at det klikker for han og kjører til NY. Nå bør den være lett. :)

Endret av Zeke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...