Nostalgisk Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Hva med den episoden der Bart vinner radiokonkurransen og velger en elefant som sin førstepremie, "Stampy".? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 2. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Ondskapsfull? Svaret er feil. Kan si at det er før den tredje sesongen. EDIT: Feil til du også SLIguy. Endret 2. september 2009 av Groening Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Er det episoden der Bart skal forsøke å skjerpe seg på skolen for å få ståkarakter,der Bill og marty leser opp at Skolen er stengt pga enorme snømengder? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 2. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Nope. Hint: Dette skjer i sesong 2. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Oh, da er det ikke "The Otto Show", det er jo en av de siste i den tredje sesongen. Hmm. Ja, ondskapsfull ja, de er jo med ganske ofte,mange ganger bare små klipp. Jeg tenker som en gal her jeg! Jeg tror jeg husker minst et par episoder som er før The Otto Show, men klarer ikke å prikke inn episodene altså. Nå har jeg noe å tenke på mens jeg er ute på joggeturen min. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 2. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Man må jo ta noen vanskelige spørsmål i blant. Nytter ikke å bare ha: "Hva heter han?" og "Hvem har stemmen hans?" Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Faen det er slitsomt å jogge, men det får i gang hjernecellene. Det stemmer Groening, jeg har et nytt forslag da - er jævlig usikker på hva episoden jeg tenker på heter, men jeg tror den heter "Bart gets an F". Lenke til kommentar
Groening Skrevet 2. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Nope. Men kan nevne at episodetittelen har navnet "Bart" i seg. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Bart vs. Thanksgiving? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Episoden hvor Homer kan... vinne ett eller annet!...? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 3. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Bart vs. Thanksgiving? YES! Du er god! Din tur. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Nope. Hint: Dette skjer i sesong 2. Bart gets an F, er første episode i sesong 2 - og de er definitivt med der, so you are wrong pal. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Bart vs. Thanksgiving? YES! Du er god! Din tur. Dette er feil. Red.: Får vi "se" ja. Fuck it. Jeg ser med ørene jeg forstår du. Endret 3. september 2009 av NikkaYoichi Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Bart vs. Thanksgiving? YES! Du er god! Din tur. Hva er det egentlig som gjør at Barney kjører bilen til Homer til New York? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Er ikke det den episoden hvor Barney må kjøre gutta hjem fra Moes? Såkalt "designated driver" og plutselig bare finner ut at han skal stikke en tur til the Big Apple. Og Homer får brev fra myndighetene om at han har stått ulovlig parkert i NY i flere måneder? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Joda, du tenker på riktig episode, men det er en hendelse som utløser det hele, og det er den jeg tenker på. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Jeg kommer ikke på annet enn at han taper, de trekker vel pickels eller noe sånn. Han må derfor kjøre/være edru den kvelden. Etter å ha kjørt alle hjem, så skal han egentlig kjøre hjem, men finner på å ta turen til NY fremfor å stikke hjem. Når han endelig kommer tilbake, aner han ikke hvor han parkerte bilen. Husker ikke noe spesielt som fikk ham til å gjøre det. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Da anbefaler jeg deg å se episoden. ^^ EDIT: Det jeg vil frem til er ikke at han taper "loddtrekningen", men noe som skjer på Moe's Tavern akkurat denne kvelden, som gjør at det er uutholdelig for Barney å ikke drikke. Det er denne hendelsen som gjør at det klikker for han og kjører til NY. Nå bør den være lett. Endret 3. september 2009 av Zeke Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Duffman kommer med en stor øltønne til Barney. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå