Svein_Jarle Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Nå blander du. Troy McClure er slett ingen advokat. Han er skuespiller... Advokaten er Lionel Hutz... Og apropos Manjula, så hadde hun et annet etternavn før hun gifta seg med Apu... Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Nå blander du. Troy McClure er slett ingen advokat. Han er skuespiller... Advokaten er Lionel Hutz... Og apropos Manjula, så hadde hun et annet etternavn før hun gifta seg med Apu... 8652697[/snapback] Det holdt vist med fornavnet og det sa jeg. Btw så har jeg redigert innlegget mitt så svar på det hvis du skal. Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Okei...Hva om dere "veteraner" roer'n litt og heller lar en glad amatør svare? I den anledning skal jeg ha Kwik-E-Mart-eier Aupus kones navn Holder med fornavn 8652036[/snapback] Svaret er Manjula Nahasapeemapetilon. Neste spørsmål: I hvor mange simpsons episoder har har han advokaten Lionel Hutz vært med i? 8652503[/snapback] Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Han har jo vært med i rimelig mange episoder. Jeg kan bare gjette, for jeg har absolutt ikke telt...! Fryktelig spørsmål det der altså..! Lenke til kommentar
Groening Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Hva er det første ordet Homer sier? Endret 20. mai 2007 av rawen100 Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Mener du i den første episoden, Christmal Special? Eller i de kortsnuttene som ble laget først? Hvis det er episodene, tror jeg det er "Can't be careful, we are late" eller noe sånt. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 Den aller første episoden fra Ullman-tiden. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Tatt etter hukommelsen: Well, good night son. Etter følger filosofiske tanker fra begge.. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Neste spørsmål: I episoden "Round Springfield" fra sesong 6, hvilket dyr vil Bart være, og hva gjør han i drømmen hans som dette dyret? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Rimelig sikker på at han er ett eller annet stort... Han plukker opp folk rundt skolen, og ødelegger skolen... En edderkopp? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Nei.. Han er en liten ting, han plukker ikke opp folk rundt skolen nei, men han ødelegger den, det gjør han. Men hvilket dyr/insekt er han? Ikke det man forbinder med Bart, egentlig (Sagt for mye nå xD) Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Heh, er sikker på at han er en stor edderkopp en episode også... Mulig jeg tenker på episoden hvor han og Lisa har dinosaurer som vokser i vann... Det eneste jeg kommer på da er flue... Hvis ikke det er riktig, komme jeg nok ikke til å få sove stort inatt! Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Hehe, ikke riktig det heller, nei! Han er en stor edderkopp en gang og, ja, men ikke her Her er dialogen før Barts "drøm" (oversatt til norsk, tatt etter hukommelsen..): (Lisa er trist etter Bleeding Gums Murphys død) Bart: Hvis det hjelper noe så tror jeg at alle folk som dør kan velge akkurat hva de vil bli i det neste liv.. Jeg vil bli en *dyret*.. Lisa: Hvorfor det..? [Går over til drømmen]Bart: Fordi ingen mistenker *dyret*.. *Ler ondt* Lenke til kommentar
Myst Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Synes jeg husker den episoden..hmm.. det var vel ikke en flue? Lenke til kommentar
hds Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Trodde det var flue jeg og, men siden det er feil tipper jeg sommerfugl? Er det ikke hvor han flyr med bensinkanna elns? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Ja sommerfugl var det tror jeg! 99% sikker. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Jepp, er med bensinkanna osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå