Kverulantus Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Er det David Samuel Cohen? Mer kjent for Futurama vil jeg tro. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Ordre fra Kim/Flygende Rektum (som sitter ved siden av meg på kontoret): Jeg kan stille neste spørsmål! Hvordan kommer Lisa i kontakt med Paul og Linda McCartney i denne episoden? Endret 24. august 2009 av Hengende Lem Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Ved å gå gjennom en hemmelig dør i butikken til Apu kommer de opp på taket, hvor Linda og Paul er (sto alkoholfritt øl på døren, derfor brukte ingen den) Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Fra Hengende Lem : Korrekt Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Dere koser dere på jobb skjønner jeg Hvilken sang kunne du spille baklengs for å få en oppskrift på linsesuppe? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Det var vel "Maybe I'm Amazed".? Husker ikke band. Og forresten har jeg ikke noen forslag til spørsmål, så den som vil kan få skrive et. Om mitt var korrekt of course! Endret 25. august 2009 av Flygende rektum Lenke til kommentar
Groening Skrevet 25. august 2009 Forfatter Del Skrevet 25. august 2009 Kan bekfrefte det er "Maybe I'm Amazed". Og sangen er Paul McCartneys egen sang. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Mkay, da fjerner jeg det bandet jeg har hørt det var ^^ Lenke til kommentar
Groening Skrevet 25. august 2009 Forfatter Del Skrevet 25. august 2009 Nei da, Paul McCarney spilte den sammen med bandet sitt Wings. Men han skrev den, sang den og egentlig alt med den. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 men daså xD Da var det jo mer eller mindre korrekt allikevel xD Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Siden ingen har posta her på en stund, poster jeg: Hva heter egentlig "the comic book guy"? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Jeff Albertson Tatt fra hukommelse, så det kan hende det er feil.. Fornavnet er vel i alle fall riktig Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 I rock. Hva er den beste bowlingserien Maggie noen gang har spilt? Har du noe eventuell tilleggsinformasjon? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Sannheten er vel at hun spilte 300, men "spilte" 299. Det jeg egentlig i tillegg ville ha svaret på var hvorfor. Men stafettpinnen er din, Jason Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Homer mente hun trakket litt over streken, og trakk henne derfor for 1 poeng. Men skal vi se Hva het hesten Simpson familien hadde en gang? De har vel hatt flere, men denne var igrunn Bart sin Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Duncan aka "Furios D".Bart's travhest som fikk nytt image for å styrke sitt eget selvbilde.Homer og Bart reddet Duncan fra å havne på pølsefabrikken.Duncan ble i utgangspunktet brukt til sirkus opptreden hvor den stupte ned i et basseng før Chief Wiggum ville ta beslag på hesten. Endret 28. august 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå