Sk!ppy Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Linguo? Og husker jeg rett var det en pappeske med noe duppeditter? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 navnet er korrekt ^^ Husker ikke hva den var laget av =) Gief spørsmål! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Hvordan havner homer inni det rare 3D rommet ? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Kan du definere "det rare 3D rommet" ? Lenke til kommentar
WillyWanker Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 han går bak ei hylle og inn i veggen:) hvor mange ganger har maggi pratet i sitt liv? (altså 1 gang for kver episode) Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 3? En gang ganske nylig Lenke til kommentar
WillyWanker Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 har bare hørt henne prate 1gang og det var i fremtiden (hun har vert i fremtiden 2 ganger) vist hun har pratet nylig så er det mulig det er 2 ganger:P slutta å følle med på simpsons det siste året, er så mye annet som er bedre;D Lenke til kommentar
Balli Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 hun sier faktisk "daddy" i en episode (den der marge og homer forteller om lisa og bart sine "første" ord Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Svaret er 3, Eller 4 om du inkluderer en gang hun drømmer. As far as I can tell, three times (dream sequences not included). 1) The family is worried Maggie has not talked. They recount Bart and Lisa's first words. The running gag is that neither Bart nor Lisa ever called him "daddy" at first. It was always "Homer." At the end, Homer puts Maggie to bed and says something unusually heartwarming (even for him). After he walks out, Maggie pulls out her pacificer and says, "Daddy." (voiced by Elizabeth Taylor) No one hears her. 2) Homer and Marge lose custody of the kids to the Flanders, who quickly wish to baptize the Simpson kids. On the way to the river, in an answer to a remark about the kids being one of them now, Maggie pulls out her pacifier and says, "Daddy-Doodily." Despite the car being full with all four Flanders, Bart, and Lisa, she is ignored. 3) In an episode about Moe the Bartender, there is a skit where Moe's name is repeated by a bunch of characters in a row, including Maggie who burps his name. Again, no one notices. Da ser det ut som jeg har rett? Kan han som stilte spørsmål bekrefte? Lenke til kommentar
WillyWanker Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 tenkte egentlig mest på prate, altså si noen ord ikke stygge rap:P mener å huske eg hørte hun sa noe i en av di framtids episodene. men greit mulig eg tar feil er lenge siden. neste spørsmål.... go ahead:) Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Hva heter den flyvende øgla som spiste duene? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 22. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 Bare for å si det, Maggie har sagt: 1. Daddy 2. Daddy-lidodely 3. Santa? 4. Sequel? 5. Ja Er disse jeg har fått med meg i hvertfall. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 Det har uansett gått 6 timer fra spørsmålet mitt, så nestemann kan stille spørsmål.. Maggie holdt også en tale, i en nyere episode. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 i en episode snakker homer med barney om de skal henge sammen. det kan ikke barney fordi moren hans kommer på besøk,men fra hvor? Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 Noe sier meg at det er fra Norge. Husker jeg rett? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 det stemmer infenso. din tur... Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 Mel Gibson ber om Homers hjelp når han skal lage en nyinnspilling av en klassisk Hollywood-film. Hvilken? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Remake av "Mr. Smith Goes to Washington"? Endret 22. august 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå