Gå til innhold

The Simpsons Quiz! (les første post)


Anbefalte innlegg

Regner med at det er ok for Tripple 666 at jeg stiller et nytt spørsmål, han pleier jo å gi turen over til noen andre. Hvis ikke får han komme på banen og "nekte" mitt spørsmål.

 

Tar en liten nøtt ja da, så han kan få tid til å poste her før ballen ruller videre.

 

I en episode får vi se at en del av de voksene damene i Springfield drar på en "camp". Blant annet Marge, Patty, Selma, Helen Lovejoy, Luann og Cookie. Vi får se de yngre damer og det hele er hysterisk morsomt. På campen skal de alle "lære" noe. Mitt spørsmål blir:

 

Hva heter denne "campen" som de ble sendt på ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Regner med at det er ok for Tripple 666 at jeg stiller et nytt spørsmål, han pleier jo å gi turen over til noen andre. Hvis ikke får han komme på banen og "nekte" mitt spørsmål.

 

Tar en liten nøtt ja da, så han kan få tid til å poste her før ballen ruller videre.

 

I en episode får vi se at en del av de voksene damene i Springfield drar på en "camp". Blant annet Marge, Patty, Selma, Helen Lovejoy, Luann og Cookie. Vi får se de yngre damer og det hele er hysterisk morsomt. På campen skal de alle "lære" noe. Mitt spørsmål blir:

 

Hva heter denne "campen" som de ble sendt på ?

 

Jada, var greit at du tok spørsmålet Kjakan, hadde tenkt å gi det videre. Kan du gi oss noe å gå på her, som for eksempel hvilken episode det er? Er jo tross alt 411 episoder av The Simpsons.

Lenke til kommentar
HINT:

 

"The Way We Weren't" is the twentieth episode of The Simpsons' fifteenth season. The episode aired on May 9, 2004.

 

Dette er episoden der dette "flashbacket" er hentet fra.

 

Camp Land-A-Man. Noen andre kan ta neste spørmål om jeg har riktig.

 

riktig. håper noen andre kan komme med et SPM.

Lenke til kommentar
Homerpalooza

 

 

Hvilken syke aktivitet driver Homer med i den episoden?

 

Han er en levende kanonkule !

 

I en episode får Lisa og Bart seg et utendørs badebasseng, etter mye strev fra Homer. Bart brekker benet og Lisa blir veldig populær fordi så mange av barna i Springfield kommer bort for å henge i bassenget. Men dette forandres da noen får høre om et annet, og bedre basseng.

 

Hvem var det som hadde fått seg et bedre basseng og innviterte de som ville over på besøk ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...