reverto Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Hadde flaks der. Tenkte egentlig på motorsykkelen da jeg svarte. Men ok. Hvor skulle disse to egentlig? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 De skulle vel lage en reportasje om en vulkan som hadde utbrudd? Lisa var kameramann og hun i treet (Chloe?) var sånn intervjudame. Lenke til kommentar
reverto Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Nesten. De er vel ved vulkanutbruddet på bildet. Det jeg lurte på var hvor de egentlig skulle, om ikke der. Et hint kan være hvor Lisa trodde de skulle. Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Går det an å få noe mer å gå på, som hvilken episode det er? Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 Nesten. De er vel ved vulkanutbruddet på bildet. Det jeg lurte på var hvor de egentlig skulle, om ikke der. Et hint kan være hvor Lisa trodde de skulle. De var vel på vei til en stor nyhetskonferanse, hun damen var jo en kjent journalist Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 23. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2008 Noen som kan bekrefte det? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 This is going nowhere. Nytt spørsmål: Hvorfor kysset Nelson Lisa? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 De var vel på vei til en stor nyhetskonferanse, hun damen var jo en kjent journalist De skulle vel på konferanse for feminister. Nytt spørsmål:Hvorfor kysset Nelson Lisa? For at hun skulle holde kjeft.. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 Riktig Armageddon Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Noen som kan komme med nytt spørsmål? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Begynner å gå tom for spm. I hvilken episode ser man Santa's Little Helper for første gang? Lenke til kommentar
GardinTrapp Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Aner ikke hva episoden heter, men det er når homer må ta ekstrajobb som julenisse på et kjøpesenter og han og bart går på veddeløpsbanen etterpå og satser alt på Santas Little Helper (som kommer på sisteplass). Eieren ville ikke ha han lengre, så homer og bart tok ham med hjem Godkjent? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Får godkjenne det ettersom jeg ikke sa jeg ville ha navn. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 3. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2008 Bare for å ha spurt... Episoden heter ikke "The Simpsons Roasting On Open Fire"? Har aldri vært sikker på det der... Lenke til kommentar
Groening Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. februar 2008 Jo den heter det Leno. Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 3. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2008 Tar meg friheten og stiller et nytt spørsmål om det er greit. Hva er vanligvis Sideshow Bobs fangenummer? Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 3. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2008 Tar meg friheten og stiller et nytt spørsmål om det er greit. Hva er vanligvis Sideshow Bobs fangenummer? Er langt fra sikker... men mener å huske det er en bokstav og noen tall? noe som A-18 eller lignende? mitt svar: A-18 Riktig / Galt ? Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 3. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2008 Tar meg friheten og stiller et nytt spørsmål om det er greit. Hva er vanligvis Sideshow Bobs fangenummer? Er langt fra sikker... men mener å huske det er en bokstav og noen tall? noe som A-18 eller lignende? mitt svar: A-18 Riktig / Galt ? Det er vel feil? A-18 er vel avdelingen han sitter på i fengsel. Fangenummeret hans er vel 24601? Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 3. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2008 Det er korrekt. Noen som ser referansen forøvrig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå