Khaffner Skrevet 29. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 Homer ventet på Ray Magini til å reparere taket og falt ned fra taket da han løp for å se om det var bilen til Ray som rundet gatehjørnet. tror jeg Lenke til kommentar
reverto Skrevet 29. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 Neeeesten. Men du skal få for den. Homer og Marge hadde en liten disputt om hvorvidt Ray eksisterte eller ikke, da Homer plutselig reiser seg og begynner å danse rundt om på taket litt sånn smågal. Han snubler, triller utfor kanten, og faller ned på bakken. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 29. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 Da kommer jeg med ny oppgave: Nevn 3 ting man kan bruke "Li'l Lisa Slurry" til Lenke til kommentar
mamama Skrevet 29. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 Er ikke det det Mr. Burns lagde i den fabrikken sin etter han gikk konkurs? Den som trakk til seg alt liv i havet? - Sprengstoff? - Dyrefòr? - Mat? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 29. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 Er ikke det det Mr. Burns lagde i den fabrikken sin etter han gikk konkurs? Den som trakk til seg alt liv i havet? - Sprengstoff? - Dyrefòr? - Mat? Dyrefôr og mat går vel neste som det samme, så kom med en ting til og du er nestemann med spørsmål Lenke til kommentar
mamama Skrevet 29. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Da ble jeg nødt til å finne frem dvden. Etter å ha gjort det kom jeg frem til at Monty sier følgende til vesle Lisa: Jeg kaller produktet "Lille Lisas patenterte dyreslam". Det er høyprotein-fòr for husdyr, isolering for billige boliger, et kraftig sprengstoff og en førsteklasses kjølevæske. Jeg kan ikke tenke meg noe annet enn at det er korrekt så her er en ny oppgave : Hvem er det Bart og Thrillho peker på? Endret 29. desember 2007 av mamama Lenke til kommentar
reverto Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 Lisa. Men husker ikke navnet hennes i den episoden. Boy Boyman ellerno'. Lenke til kommentar
mamama Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 Lisa. Men husker ikke navnet hennes i den episoden. Boy Boyman ellerno'. Husker det ikke jeg heller men det er noe sånt ja. Din tur Lenke til kommentar
reverto Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Jake Boyman aka. Toilet, faktisk. Men her kommer et nytt spørsmål. I hvilken episode møter vi denne karen? Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Sesong 19 Episode 8 Funeral for a Fiend ? Endret 31. desember 2007 av 666=TRIPPLE-SEX Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Sesong 16, ep 13 Lenke til kommentar
reverto Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Det stemmer! S16E13 - Mobile Homer. Din tur. Endret 31. desember 2007 av reverto Lenke til kommentar
mamama Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Bart, Homer og Lisa går en gang forbi noen bur i en slags dyrehage eller aldershjem for dyr. I denne dyrehagen er det gamle dyr, for eksempel Babe, fra filmen om den grisen. I et av burene er det en mann som er blitt forvekslet med en bjørn. Hva er denne mannens "word on the street?" når han snakker med Bart? Trenger ikke ha svaret ordrett, holder at du vet innholdet. Bilde fra episoden: Endret 2. januar 2008 av mamama Lenke til kommentar
mamama Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Hint: Vi befinner oss i sesong 17, folkens, og denne episoden er den som ble sendt nærmest min bursdag. Endret 2. januar 2008 av mamama Lenke til kommentar
mamama Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Episoden heter Bart Has Two Mommies Lenke til kommentar
reverto Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Cover the toilet seat with tissue! Sweet, sweet tissue. Fikk det til etter å ha blitt matet det inn med teskje. Lenke til kommentar
reverto Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Skyter inn med et nytt spørsmål, jeg da. I en episode der Marge og Homer er inne til foreldremøte på skolen, får de høre fra Edna Krabappel at selv om Bart er et utagerende barn, så kan han med streng disiplin vokse opp til å bli hva som helst. Hvilken jobb er det Edna Krabappel trekker fram som et eksempel på hva Bart kan bli dersom han får den disiplinen han trenger? Lenke til kommentar
mamama Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Skyter inn med et nytt spørsmål, jeg da. I en episode der Marge og Homer er inne til foreldremøte på skolen, får de høre fra Edna Krabappel at selv om Bart er et utagerende barn, så kan han med streng disiplin vokse opp til å bli hva som helst. Hvilken jobb er det Edna Krabappel trekker fram som et eksempel på hva Bart kan bli dersom han får den disiplinen han trenger? Member of the Supreme Court? Dommer? Den episoden hvor Homer og Bart går på kino sammen på slutten av episoden? Endret 2. januar 2008 av mamama Lenke til kommentar
reverto Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Det er helt riktig. Og jeg som trodde spørsmålet var vanskelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå