Gå til innhold

The Simpsons Quiz! (les første post)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da ble jeg nødt til å finne frem dvden. Etter å ha gjort det kom jeg frem til at Monty sier følgende til vesle Lisa:

 

Jeg kaller produktet "Lille Lisas patenterte dyreslam".

Det er høyprotein-fòr for husdyr, isolering for billige boliger, et kraftig sprengstoff og en førsteklasses kjølevæske.

 

Jeg kan ikke tenke meg noe annet enn at det er korrekt så her er en ny oppgave :) :

 

Hvem er det Bart og Thrillho peker på?

878qsjn.jpg

Endret av mamama
Lenke til kommentar

Bart, Homer og Lisa går en gang forbi noen bur i en slags dyrehage eller aldershjem for dyr. I denne dyrehagen er det gamle dyr, for eksempel Babe, fra filmen om den grisen. I et av burene er det en mann som er blitt forvekslet med en bjørn.

 

Hva er denne mannens "word on the street?" når han snakker med Bart?

Trenger ikke ha svaret ordrett, holder at du vet innholdet.

 

Bilde fra episoden:

 

81re0ao.png

Endret av mamama
Lenke til kommentar

Skyter inn med et nytt spørsmål, jeg da. :)

 

I en episode der Marge og Homer er inne til foreldremøte på skolen, får de høre fra Edna Krabappel at selv om Bart er et utagerende barn, så kan han med streng disiplin vokse opp til å bli hva som helst. Hvilken jobb er det Edna Krabappel trekker fram som et eksempel på hva Bart kan bli dersom han får den disiplinen han trenger?

Lenke til kommentar
Skyter inn med et nytt spørsmål, jeg da. :)

 

I en episode der Marge og Homer er inne til foreldremøte på skolen, får de høre fra Edna Krabappel at selv om Bart er et utagerende barn, så kan han med streng disiplin vokse opp til å bli hva som helst. Hvilken jobb er det Edna Krabappel trekker fram som et eksempel på hva Bart kan bli dersom han får den disiplinen han trenger?

 

Member of the Supreme Court? Dommer? Den episoden hvor Homer og Bart går på kino sammen på slutten av episoden?

Endret av mamama
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...