mamama Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Stiller et nytt jeg. Hvorfor starter Krusty en klovneskole? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Så han slipper å gjøre alle oppdragene selv. Lenke til kommentar
mamama Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 For å få penger? Ja. Han gambler og bruker mer penger enn han tjener. Og Homer ser et skilt langs motorveien. Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hvorfor tenker Homer alltid mat om alt? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Dunno. Hva er svaret? nytt spørsmål tenker jeg: Hvem i The Simpsons har brukt en hvit caps hvor det står "Undercover NERD" foran? Lenke til kommentar
mamama Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Dunno. Hva er svaret? nytt spørsmål tenker jeg: Hvem i The Simpsons har brukt en hvit caps hvor det står "Undercover NERD" foran? Bart? Lenke til kommentar
mamama Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) millhouse kaller seg selv en nerd når bart får de brillene, greiene i håret, skoene og den rare stemmen. millhouse? Endret 6. desember 2007 av mamama Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Milhouse er riktig, han har på capsen når han og bart er i Canada med datteren til McBaine, på filmsettet Lenke til kommentar
mamama Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Hva skjer i denne episoden? Endret 6. desember 2007 av mamama Lenke til kommentar
mamama Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hva skjer i episoden? Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Bart prøver å finne ut om toalettet kan renne motsatt vei, da han vil at Lisa skal ha feil. Lenke til kommentar
mamama Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Bart prøver å finne ut om toalettet kan renne motsatt vei, da han vil at Lisa skal ha feil. Korrekt. Også blir han nødt til å reise til Australia. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hva var Maggies første ord? Lenke til kommentar
Rhythm Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Var vel noen i familien, og jeg blander sikkert Lisa og Maggie, men tipper på at Maggies første ord var Lisa, evt Homer. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Daddy? Riktig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå