mamama Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Jepp det er helt korrekt Homer skaffer seg for øvrig en hummer Som dessverre ikke overlever det varme badet Homer legger han i Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Hva skjer i denne episoden? Lisa tok med muffins til lærern sin. Disse blir delvis ødelagt/spist opp av en av folka til Nelson. Bart blir sinna og prøver å banke kid'en, men klarer ved et uhell å slå nelson. Nelson og folka tar igjen for det hver dag etter det, helt til Bart danner en hær med medelever som skal ta en skikkelig hevn mot Nelson. Hæren til bart vinner, og våpnene var vannballonger. Edit: Episoden heter "Bart the General" Endret 3. november 2007 av khaffner Lenke til kommentar
Groening Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 madsmaurstad_no har allerede bekreftet dette svaret. Ser ut som da Bart tar med Lisa inn på herretoalettet for å møte Nelson inne i en av båsene. Det var en prøve hun ikke hadde lest på, og trengte å kjøpe fasiten av Nelson for ikke å få en dårlig karakter. Hva Barts rolle i denne episoden var husker jeg ikke. Om det er den episoden jeg tenker på i det hele tatt da. Og det virker som om du svarer på hva som skjer i episoden som var i spørsmålet mitt. Ikke i det bilde madsmaurstad_no la ut. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Jeg svarte på hva som skjedde i den episoden hvor Herman ville at det skulle stå "death from above" på vannballongene, men whatever. Reverto sin tur da Lenke til kommentar
mamama Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Jeg svarte på hva som skjedde i den episoden hvor Herman ville at det skulle stå "death from above" på vannballongene, men whatever. Reverto sin tur da Du skrev "jeg vet, men vil la andre få sjangsen". Da er det jo klart andre og i dette tilfellet meg, svarer Endret 3. november 2007 av madsmaurstad_no Lenke til kommentar
reverto Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Nå følger jeg ikke med. Men fyrer løs, allikevel. I hvilken episode ser vi Burns slik? Lenke til kommentar
mamama Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Det ble litt rot Det er episoden hvor disse her er med , Springfield Files! Ny: Hvem skjuler seg bak dette forhenget? Endret 3. november 2007 av madsmaurstad_no Lenke til kommentar
reverto Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Hvem trodde Homer dette var? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Det er Tony Blair, men Homer trodde der var Mr. Bean. I can't belive we met Mr.Bean. Endret 4. november 2007 av Groening Lenke til kommentar
reverto Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Homer trodde Blair var godeste Mr.Bean, ja. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Hva var utgivelsesdatoen for The Simpsons Game? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 1 november til de fleste konsoller, bortsett fra PSP og PS3, som blir gitt ut om noen dager så vidt jeg husker ^^, Neste spørsmål: Hvilken formel viser Martin Bart på bussen i episoden "Bart gets an F"? Det er den formelen som betyr noe med at muligheten for ugang øker når man er lengre borte fra autoritetene, ellerno.. Lenke til kommentar
Flekkis Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Edit: HELT FEIL:S Endret 4. november 2007 av Flekkis Lenke til kommentar
Groening Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Et eller annet at avstanden fra autoriteten økte sjansen for ugang. Husker ikke hvordan den var satt opp og sånt, men det var i allefall det han sa. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 The potential for mischief varies inversely to the authority figure Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 The potential for mischief varies inversely to the authority figure Ville helst ha tall, men jeg får godkjenne den, da ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Siden ingen har kommet med noen nye oppgaver så kommer jeg med en. Hvilke synder er Moe blir brukt som eksempel på i Heck House? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå