Gå til innhold

The Simpsons Quiz! (les første post)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva skjer i denne episoden?

 

63ab81s.jpg

 

Lisa tok med muffins til lærern sin. Disse blir delvis ødelagt/spist opp av en av folka til Nelson. Bart blir sinna og prøver å banke kid'en, men klarer ved et uhell å slå nelson. Nelson og folka tar igjen for det hver dag etter det, helt til Bart danner en hær med medelever som skal ta en skikkelig hevn mot Nelson. Hæren til bart vinner, og våpnene var vannballonger.

 

Edit: Episoden heter "Bart the General"

Endret av khaffner
Lenke til kommentar

madsmaurstad_no har allerede bekreftet dette svaret.

Ser ut som da Bart tar med Lisa inn på herretoalettet for å møte Nelson inne i en av båsene. Det var en prøve hun ikke hadde lest på, og trengte å kjøpe fasiten av Nelson for ikke å få en dårlig karakter. Hva Barts rolle i denne episoden var husker jeg ikke.

 

Om det er den episoden jeg tenker på i det hele tatt da. :)

 

Og det virker som om du svarer på hva som skjer i episoden som var i spørsmålet mitt. Ikke i det bilde madsmaurstad_no la ut.

Lenke til kommentar
Jeg svarte på hva som skjedde i den episoden hvor Herman ville at det skulle stå "death from above" på vannballongene, men whatever.

 

Reverto sin tur da

 

Du skrev "jeg vet, men vil la andre få sjangsen". Da er det jo klart andre og i dette tilfellet meg, svarer :)

Endret av madsmaurstad_no
Lenke til kommentar

1 november til de fleste konsoller, bortsett fra PSP og PS3, som blir gitt ut om noen dager så vidt jeg husker ^^,

 

Neste spørsmål: Hvilken formel viser Martin Bart på bussen i episoden "Bart gets an F"? Det er den formelen som betyr noe med at muligheten for ugang øker når man er lengre borte fra autoritetene, ellerno.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...