Khaffner Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) nei Endret 1. november 2007 av khaffner Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Hans bestemor fra Italia..? Wild shot in the dark here.. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Hans bestemor fra Italia..? Wild shot in the dark here.. Kan bekrefte det. Din tur. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Ok Hmm.. Hvor mange saltkringle-kuponger fikk Cletus rasket til seg da Marge delte kupongene ut? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 300? I got me three hundred coupons.... Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Hvem er Ray Patterson? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Hvem er Ray Patterson? Tidligere søppelansvarlig (?) i Springfield. Han ble spilt av Steve Martin. Endret 3. november 2007 av Groening Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 helt riktig, tidligere og nåværende, for alt vi vet Lenke til kommentar
Groening Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 (endret) helt riktig, tidligere og nåværende, for alt vi vet Han sa jo at han ikke ville komme tilbake. Spm: Hva ville Herman det skulle stå på vannballongene Bart og hæren hans skulle bruke til å angripe Nelson med? Endret 3. november 2007 av Groening Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 jeg vet, men vil la andre få sjangsen Lenke til kommentar
Groening Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 (endret) jeg vet, men vil la andre få sjangsen Of course you do. Endret 3. november 2007 av Groening Lenke til kommentar
mamama Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Death from Above EDIT: Teksten kom ikke med i på snapshoten. Rart. Endret 3. november 2007 av madsmaurstad_no Lenke til kommentar
mamama Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Hva skjer i denne episoden? Lenke til kommentar
reverto Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Ser ut som da Bart tar med Lisa inn på herretoalettet for å møte Nelson inne i en av båsene. Det var en prøve hun ikke hadde lest på, og trengte å kjøpe fasiten av Nelson for ikke å få en dårlig karakter. Hva Barts rolle i denne episoden var husker jeg ikke. Om det er den episoden jeg tenker på i det hele tatt da. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Jeg tror du har rett Keep 'em coming! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå