Gå til innhold

HP Pavilion Webcam

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hei. jeg har akuratt kjøpt ny pc

HP Pavilion DV9271, med innebygd webcam...

vet noen hvordan jeg får tatt bilder med webcamen?

8556891[/snapback]

For å ta bilder, kan du gå inn på kontrollpanel, også trykke på Scannere og kamera. Men om du har Vista, så kan det hende at det er annerledes der.

Lenke til kommentar

Jeg regner med at du har Vista, og da er ikke webkameraet like tilgjengelig som det var da jeg hadde XP på maskinen, en dv9085 som antakelig er ganske lik den du har.

Jeg har sett at det går an å ta bilder om du starter Quickplay. Bildene havnet da under C:\Users\Public\Pictures\Mine snapshot

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Ingen som har noe å si?

8647080[/snapback]

Jeg vet ikke helt hva du mener siden jeg allerede har skrevet et par poster lenger oppe hvordan du kan ta bilder i Quickplay som jeg regner med du har hvis du har en HP pavilion med Vista. Det er litt tungvint, men jeg bruker ikke min bærbare som fotoapparat så jeg har ikke brydd meg noe med det. Kameraet funker i hvert fall i MSN og Skype har jeg sett.

Jeg er så gammel at jeg foretrekker å bare ha lyd når jeg snakker med folk, men jeg har da sjekket at kameraet funker siden det er der.

Lenke til kommentar
hei. jeg har akuratt kjøpt ny pc

HP Pavilion DV9271, med innebygd webcam...

vet noen hvordan jeg får tatt bilder med webcamen?

8556891[/snapback]

joda! fikk jo til dette med quickplay! men så var det at camen ikke funker lenger! jeg fikk det til å fungere på msn i går og nå fungerer det ikke! noen som har tips? har sjekket drivere og det står at den funker som den skal! :cry:

Lenke til kommentar

Har en hp pavillion 9312, er det vista eller vista 64bit jeg har ?

Prøvde å innstallere den nye driveren, men det virket heller ikke. Tror ikke jeg fikk driveren instalert skikkelig.

Endret av pahf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...