Gå til innhold

Mp3 Spiller som krever lite av maskina.

wil

Anbefalte innlegg

jeg er så lei, av at maskina mi henger seg, når jeg spiller, mp3 sanger, er på internet, og chatter samtidig. hvis jeg bruker music match, så henger maskina. nå bruker jeg winamp, men er det sikkerhetshull i, så jeg lurte på om det var en mp3 spiller som krever lite av maskina. og som er litt bra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg er så lei, av at maskina mi henger seg, når jeg spiller, mp3 sanger, er på internet, og chatter samtidig. hvis jeg bruker music match, så henger maskina. nå bruker jeg winamp, men er det sikkerhetshull i, så jeg lurte på om det var en mp3 spiller som krever lite av maskina. og som er litt bra.

Det sikkerhetshullet du sikter til der er bare aktivt hvis du bruker internettleseren som er innebygd i winamp. Hvis du ikke gjør det så er du utenfor "Faresonen" :wink:

Lenke til kommentar

ja, som noen, leste i signaturen min, så stor det at jeg bruker linux og det er sant. bruker red hat 8.0 fortiden, men den linux maskina er det ikke internet på. så jeg må bruke windows maskina mi til å gå på Internet med. men har faktisk funnet en ny mp3 spiller som er like bra, tror jeg, og den er uten trøbbel.

Den heter MP3 Cool Play.

Mulig at jeg går tilbake til Winamp Etter Hvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...