Gå til innhold

Sommerjobb i Bergen - Tips?

Anbefalte innlegg

Har tenkt å se etter en sommerjobb i år og lurer på om dere vet om noen steder i Bergen man ikke må være 18 for å få jobb. Har sett litt rundt på finn og sommerjobb.no og synes at på alle annonsene så står det 18 år.

Noen tips?

Endret av 2mmy91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husker ikke helt hva det heter, men du kan gå på "Blonden" på Midtun (ung jobb det heter, kanksje?) og registrere deg der. Så finner de nok jobb til deg (men vær forberedt på at det er en del venting osv).

Lenke til kommentar

Gokart-senteret, Friele kaffe, Birkeland Kirke, Sats, Skoringen, Safari, Rema 1000, Maskin- og hagesenteret, Bilskadesenteret, Fretex, Jysk, Kavli, Europris osv ligger på Midtun. Så finner du et sted som har alle disse tingene så er du der nok. Ligger mellom Øvstun og Nesttun. Blonden ligger i samme bygg som Jysk.

Du vil nok finne kart på www.telefonkatalogen.no

Her er hjemmesiden til ungjobb...tror jeg. Fant bare for Kongsvinger der, men vet de har i Bergen, og da jeg var 16 år var det på Blonden.

Lenke til kommentar

Du bør kanskje vurdere en avisjobb. De kommer som oftest litt før sommeren i BT. Spørs hvor du bor, hvor bor du? Skal på ferie selv, så hvis du bor i nærheten av Sikthaugen Terasse, kan du sikkert overta jobben min for noen uker som helgebud om du vil. =)

Lenke til kommentar
Avisjobb er uaktuelt da jeg har gått med avis før og det var utrolig dårlig betalt.

Men har skaffet meg en jobb : Pappa skaffet meg en jobb på lager.

8616902[/snapback]

Hehe, avisjobb er noe drit ja... Men jeg har ikke andre alternativer nå så. :p

Endret av Sindre1001
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...