Anders Moen Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Har noen har sett filmen (eller skuespillet) "Bang, bang...you're dead"? Jeg så den på TV2 her om dagen, søndag tror jeg og syntes den var kjempebra. Er ikke god til å skrive, så jeg skal ikke skrive noen omtaler om den, men jeg må si at jeg følte meg litt som han Trevor (tror jeg)...bare ikke så ille som han. Hvis man ikke spør om sånt her/andre steder - just tell me Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 aldri hørt om den, mulig og se den på nett? link isåfall Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Vet ikke om man finner hele filmen, men på bangbangyouredead.com eller noe sånt så ligger i hvert fall manuset til hele skuespillet tror jeg.. Her ligger det et filmklipp med noen snutter i fra filmen...og så som du sikkert ser så ligger det flere linker til andre filmer med noen klipp i på høyresida Edit: En bedre en her. Vel, så ikke på den hele, men ser bedre ut og sånn Endret 8. mai 2007 av Anders-Moen Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Den så bra deprimerende ut og jeg gjetter på at enten dreper han seg selv, eller så dreper han noen av de som mobbet han. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 Hmm...nå husker jeg faktisk ikke i farten, men jeg tror faktisk ikke at det skjer, (som jeg sa: husker ikke helt). Han prøvde i hvert fall å henge seg en gangi filmen, så sklei han (og ble kvelt), men han klarte å få av det tauet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå