Megnus Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 http://www.norek.no/k/ki.asp?sku=308679&view=detailed Heisann. Jeg lurte på om dette er et bra kamera? Jeg har ikke så mye peiling på kameraer, men er litt nysjerrig på dette av en eller annen grunn. Hvor ser man hvor mange bilder kameraet tar i sekundet? Det kan jo være greit med mange bilder om man skal bruke det til slowmotion osv. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 4GB lagringskapasitet, uten mulighet til å bruke mini-DV? Bare microdrive/CF eller noe sånt? Nei, gå heller for et mini-DV kamera, for eksempel et av Panasonic sine 3CCD kamera som vinner det som er av tester. DV gir best kvalitet, er mest brukervennlig, er billigst og har en rekke andre fordeler. Søk på forumet så skjønner du fort hvorfor Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 ok. Hva må jeg se etter om jeg skal ha et kamera som kan brukes til relativt god "slow-motion" ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå