tarcon Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Her vil jeg poste bildene til mitt superheftige prosjekt. Vent å se mine venner <3 Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Info? Bilder? ++ Komentartråd Lenke til kommentar
tarcon Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Da er vi igang her... Dere kan kommentere her.... Endret 7. mai 2007 av tarcon Lenke til kommentar
tarcon Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Jeg hadde tenkt jeg skulle få igang mine vidunderlige pc, men det skulle vise seg å være vanskeligere enn man kan forstille seg... Endret 7. mai 2007 av tarcon Lenke til kommentar
tarcon Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Her har vi da vidunderet Baksiden Jeg begynnte å montere, og fant ut hvor den blå kabelen skulle Så fant jeg en flat kontakt lignende sak... men den passa ikke der jeg trodde, men fant til slutt ut Så var det den vite lange greia sin tur Etter alt dette arbeidet begynnte jeg å bli sliten, men jeg ga ikke opp av den grunn.. Neste var nå en rund dings Men jeg tror jeg bomma litt der med en gang :/ Der var det den skulle ja.. fant det ut Nå kom det en liten luring Jeg skjønnte ikke hvor den skulle, så jeg bare stappet den inni ett sted jeg.. Så skrur vi på vidunderet Ingen reaksjon, så jeg ringte microsoft for å hjelpe meg litt... Der sa de at den kabelen jeg hadde bare puttet inn, egentli skulle være helt på toppen. Så skrur vi på igjen Har du sett? It's ALIVE! Så da fant jeg en liten søt knapp på skjermen Og der kom "Windows XP" Men når man driver med sånne skummle ting, er det viktig å tenke på at det er "Risk of Electric shock" Da kunne jeg trykke på nicket mitt, og POFF så var jeg inne i windows Og før du vet ordet av det, så er jeg på diskusjon Håper dere likte denne workloggen, kommer nok fler etterhvert så STAY TUNED! Endret 7. mai 2007 av tarcon Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Loggkategoriene er dedikert til våre medlemmer som ønsker å vise fram sine kreasjoner, skapt gjennom blod, svette og tårer (ofte fra lommeboka også). Her kan man gi feedback til de flittige maur, men spammere vil bli slengt ut av forumet og rett i betongen. Å koble opp en helt vanlig PC hører nok dessverre ikke hjemme i Arbeidslogger. Denne kategorien er tiltenkt prosjekter som casebuilds og casemods der man kan følge fremgangen underveis. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg