Nimr0d Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 På min XP maskin har jeg flere brukere. Ulempen er at alle sammen endrer oppløsningen de selv vil ha. Det betyr at jeg må bytte tilbake senere. Fins det ikke en løsning til dette? Har geforce2 kort, og xp_sp1 Lenke til kommentar
fondus Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Du har flere brukerkontoer, ikke sant? eller bruker alle personene samme brukerkontoen? med flere brukerkontoer kan man bruke hver sin innstilling, med mindre administrator har aktivert annet. Lenke til kommentar
Aurelius Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 tja. programmet heter Powerstrip. Søk på nettet tror du finner en trial sak eller noe. Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 tror ikke powerstrip hjelper hvis du har flere kontoer og har dette problemet vil jeg kanskje anbefale å lage restriksjoner for de andre brukerne (evt. snakke med de andre ang. oppløsning) Tresprit Lenke til kommentar
Nimr0d Skrevet 26. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2002 Snakke med dem hjelper nok ikke... Skal ikke det være slik at alle kan velge egne innstillinger uten at det skal påvirke andre kontoer? Ingen av dem har admin rettigheter... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Det er bare å bite i det sure eplet. Brukere kan ikke ha forskjellig oppløsning. Det er ingen måte å få fikset det på i XP. Det eneste håpet må i så fall være tredjepartsprogramvare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå