tarcon Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Dette vil da bli kommentarloggen til mitt kommende prosjekt, AC-ON. Håper dere vil kommentere det sinnsyke prosjektet. Kos dere. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Dette høres meget bra ut.. Høres ut som dette vil bli et godt, velfyld og kvalitetsrikt prosjekt! *kremt* Lykke til! Gleder meg til bilder! Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Ser ikke helt vitsen med å poste logg før du hverken har bilder eller skisser eller ideer for den saks skyld... Men men, bilder så blir det sikkert bra Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 ok, er dette kødd eller er du bare dårlig på data holder en knapp på kødd. men serr bra arbeidslogg azz. Lenke til kommentar
tarcon Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 ok,er dette kødd eller er du bare dårlig på data holder en knapp på kødd. men serr bra arbeidslogg azz. 8557837[/snapback] Ja jeg har jobbet veldig lenge med dette prosjektet for at DERE der ute skal få det så bra som overhode mulig.. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Var dette bare et dårlig forsøk på å være morsom eller... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Arbeidsloggen er stengt, så da stenges også kommentartråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg