Gå til innhold

Dato bestemt for siste Lost-episode


Anbefalte innlegg

Vel, jeg klager ikke. Jeg liker Lost og sier ikke nei takk til 48 nye episoder.

8555827[/snapback]

Enig, men jeg hadde kanskje heller sett at de kjørte "fulle" sesonger fram til 2010, men man kan jo håpe at de kommer til å holde et enda høyere spenningsnivå når de korter ned til 16.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Konge sier nå jeg. Digger Lost, og det er for meg uforståelig hvorfor folk hopper av midt i sesongen! Bra at de har bestemt seg for 5 sesonger da, tror de klarer og avslutte det hele bra. Gleder meg til å finne ut hva øya egentlig dreier seg om.

8571600[/snapback]

Helt enig!

 

Leste forresten at skaperene av Lost er glade for at de nå har en dato å forholde seg til, jeg tror vi har mye moro i vente :)

Lenke til kommentar
Det er da vel faktisk bekreftet at de siste tre sesongene skal ha 16 episoder. Skjønner dog ikke poenget med det, men det er vel for at ABC skal kunne fylle sendeskjemaet med Lost et ekstra år til.  :roll:

8572937[/snapback]

Latterlig... :roll: Godt for ABC med tanke på reklame, inntekter osv, men dårlig for oss som må vente lenger på avslutningen. :hrm:

Lenke til kommentar
Enkle, utålmodige sjeler  ;)

Det ser ut som at serien ikke er fullt så mainstream lengre...

8593302[/snapback]

 

Mange som ikke takler det å sitte å lure på ting, bang-død-opplegg er greiere veit du. Av den grunn er ikke serien så mainstream heller, det er alle de små sporene og alle sammenkoblingene av hendelser og historier som gjør serien spennende for meg. Mange datt av i sesong 2, og jeg skal være enig i at den var litt kjedelig til tider, men hadde de begynt igjen nå i sesong 3, hadde folk vært mer hekta igjen. Nå skjer det veldig mye, om det nå er utrolig og lite fattbart oss alle

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...