Gå til innhold

Dato bestemt for siste Lost-episode


Anbefalte innlegg

http://www.dagbladet.no/kultur/2007/05/07/499936.html

 

48 episoder til ?! wtf!

 

I januar fortalte produsent Carlton Cuse at han var redd for å gjenta feilene som er gjort med mange serier tidligere. Cuse nevnte «X-Files» som eksempel.

 

- Det var en fantastisk serie som trolig gikk to sesonger for lenge. Den er et eksempel til advarsel for oss.

hahahahaha, Lost har allerede hatt for mange episoder.

Jeg skjønner ikke hva dem tenker med. De har allerede mistet seere pågrunn av den ekstreme uthalingen av plottet. De siste episodene har vært litt bedre, men nå som det er planlagt 48 episoder til veit jeg ikke om jeg gidder å følge med lenger.

 

Hvordan de skal klare å avslutte denne serien er for meg en gåte. De har rett og slett vært for fantasifulle, de klarer sikkert aldri å forklare alt som har skjedd på øya.

 

Hva tror dere blir fremtiden til "Lost"? klarer dem å holde på seerne i 2 sesonger til?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror nok enda flere vil hoppe av serien etter denne sesongen ja. Er spennende til tider, men ofte er det dessverre såpeopera tendenser, noe som ikke er så veldig interessant for mange.(Såpeoperaer har jo sin fangruppe også men tror ikke Lost tiltrakk seg den typiske såpeoperafan da den begynte.)

Lenke til kommentar

Jeg sluttet å se LOST midt i den andre sesongen. Den første sesongen var så spennende at jeg gjerne så episodene en gang til.

 

De har dradd ut historien for langt. F.eks. da MR. Eko ble drept, så kom det en sky å tok ham... Det virket jo helt på trynet...

 

Jaja, den første sesongen var ihvertfall det beste som har gått på TVNorge på lange tider...

 

-

Erik

Lenke til kommentar

de begynner å dra det litt for langt , mister mange seere og så mange episoder til tror jeg blir litt for mange ! selv om sesong 3 har tatt seg opp fra sesong 2, tror de kunne klart seg 4 sesonger men 5 blir ... får se! er skeptisk men henger på jeg.

 

edit :

Ingen som tvinger dere til å følge med på de kommende episodene vet dere. Jeg for min del gleder meg veldig.

8555948[/snapback]

men vi vil ha svar!! svar på alt det vi lurer på! ikke flere spørsmål :hrm:

Endret av CrypTo2k
Lenke til kommentar

Sesong 3 har vært veldig sterk, og jeg klager ikke på at det blir to seonger til, så lenge denne stimen fortsetter. Man kan ikke forvente at alle liker en serie, folk har da forskjellig smak. Lost begynte som en serie alle fulgte med på pga den actionfylte starten, men da folk ikke fikk svarene i fanget med en gang, gadd de ikke mer. For de som har sansen for denne typen fortellinger, har sesong tre vært en lek, og jeg håper denne leken fortsetter helt til 2010.

Lenke til kommentar
Jeg sluttet å se LOST midt i den andre sesongen. Den første sesongen var så spennende at jeg gjerne så episodene en gang til.

 

De har dradd ut historien for langt. F.eks. da MR. Eko ble drept, så kom det en sky å tok ham... Det virket jo helt på trynet...

 

Jaja, den første sesongen var ihvertfall det beste som har gått på TVNorge på lange tider...

 

-

Erik

8555669[/snapback]

 

Det mer bak det en "en sky".

Lenke til kommentar
En god nyhet! Jeg synes det er fint at de nå vet når de skal slutte, slik at de ikke må ha flere mulige utveier åpne. Synes også LOST har tatt seg kraftig opp i det siste, så jeg har ikke noe problem med 48 episoder til så lenge de er planlagte.

8558035[/snapback]

 

Enig. Lost holder på å bedre seg.

Lenke til kommentar

Det er faktisk første gangen i komersiell TV-historie at man setter en grense på denne måten.

Veldig bra! Scriptene blir mer gjennomarbeidet,

skuespillerne og regissørene får større motivasjon og mer tid.

Det betyr vel færre filler-episoder også?

 

For meg kan de gjerne dele opp sesongene i 8 episoder før jul og 8 etter.

Lenke til kommentar

Syns det er bra at de offentliggjør når de har tenkt å avslutte serien. Gjør meg ingenting at det går over to sesonger til, så lenge de holder det på nåværende nivå. For sesong 3 har virkelig tatt seg opp, og det virker som de går mer og mer inn for å få historien framover og ikke bruke så mye fillere.

Og forhåpentligvis slipper vi nå at så mange spekulerer i om "kommer det en sesong til?" og "jeg har hørt av en kamerat at det skal bli 10 sesonger".

Lenke til kommentar
Virker som enkelte tror det er 2 sesonger til etter denne.

Det er feil.

Det er 3 sesonger igjen.

Hver sesong er på 16 episoder.

Det blir totalt 48 episoder.

8562158[/snapback]

Da er det nytt, hver sesong har da hatt 24 episoder. Med episode 23 og 24 som en lang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...