Gå til innhold

Hvilken socket A kjøler fra Komplett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takker for svar, bortsett fra det forndus skrev. Din usaklige melding interesserer ikke meg. Jeg hadde sjekket kompletts webside først. Det som interesserte meg var forumbrukernes egne erfringer. :evil:

Takker igjen for (ikke)alle svar :wink:

Nå er DU usaklig! Han bare svarte på spørsmålet ditt... Dessuten så lurte du på hvliken vifte han kompisen din skulle kjøpe, og da fikk du som svar at han burde se hva hver enkelt kjøler tar og bare legge på litt. Er det et dårlig svar? *oppgitt*

Lenke til kommentar
Takker for svar, bortsett fra det forndus skrev. Din usaklige melding interesserer ikke meg. Jeg hadde sjekket kompletts webside først. Det som interesserte meg var forumbrukernes egne erfringer. :evil:

Du skriver at jeg skrev et usaklig innlegg. Er det din måte å takke for hjelp på dette?

- Du skriver først nå at du ønsker andre sine erfaringer, men det skriver du ingenting om i første innlegg.

- du skriver at jeg er usaklig. Det synes ikke jeg. kunne du dokumenter det du skriver?

-

En kamerat av meg skal kjøpe ny CPU og derfor lurer jeg på hvilken kjøler han bør kjøpe kjøpe?

Hva svarte jeg da? jo, nemlig dette: det står jo oppført hvilken kjøler som er tilpasset 2100+. gjør ikke noe om han setter på en kjøler som støtter litt varmere cpu'er, eks 2400+ osv, da blir det bare kaldere.

Kan du si meg hva som er så usaklig med dette?

Jeg godtar ikke at personer som tydeligvis har null peiling på hva de skriver kritiserer meg slik fordi at jeg er grei og bruker av min tid på å svare på deres spørsmål.

Jeg viste deg tilogmed hvilken kategori du kunne finne socket A kjøler i på komplett.no. ja, jeg gikk inn på komplett.no sine sider og sjekka før jeg skrev kategorien her på forumet.

Lenke til kommentar

Du er temmelig dust da, du får svar på det du spør om. Selv om du ikke fikk det svaret du ville ha så betyr det ikke at fondus er usaklig, han kunne ikke vært mer saklig.

Telcontar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...