Ëonwe Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 En kamerat av meg skal kjøpe ny CPU og derfor lurer jeg på hvilken kjøler han bør kjøpe kjøpe? CPU (og kjøler) kjøpes på Komplett. CPUen er en 2100+ Palomino(Veldig varm eller? ). Lenke til kommentar
fondus Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Duhan kan vel sjekke opp dette selv? det står jo oppført hvilken kjøler som er tilpasset 2100+. gjør ikke noe om han setter på en kjøler som støtter litt varmere cpu'er, eks 2400+ osv, da blir det bare kaldere. Hint: Vifter - CPU socket A Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 skal du ha kjøler. så erre Microplex du må sjekke www.microplex.no http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?U...D=3810&GID=3800 heatpipe fra Taisol en extremt bra kjøler, med lavt støy nivå feks. Lenke til kommentar
Breivik. Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 GlacialTech CPU-Vifte er en veldig god og stillegående vifte(25db) https://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=sr Lenke til kommentar
Ëonwe Skrevet 26. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2002 Takker for svar, bortsett fra det forndus skrev. Din usaklige melding interesserer ikke meg. Jeg hadde sjekket kompletts webside først. Det som interesserte meg var forumbrukernes egne erfringer. Takker igjen for (ikke)alle svar :wink: Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Takker for svar, bortsett fra det forndus skrev. Din usaklige melding interesserer ikke meg. Jeg hadde sjekket kompletts webside først. Det som interesserte meg var forumbrukernes egne erfringer. Takker igjen for (ikke)alle svar :wink: Nå er DU usaklig! Han bare svarte på spørsmålet ditt... Dessuten så lurte du på hvliken vifte han kompisen din skulle kjøpe, og da fikk du som svar at han burde se hva hver enkelt kjøler tar og bare legge på litt. Er det et dårlig svar? *oppgitt* Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 GlacialTech CPU-Vifte er en veldig god og stillegående vifte(25db)https://www.komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=23085&t=&l=&AvdID=1&CatID=&GrpID=&s=sr Enig!!! Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...28&GrpID=5&s=pl Lenke til kommentar
xthal Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 eatshorts, er du riv røske tullete?? 46db er MYE! kjøp heller en 2320 like stille som en 2310 og sertifisert opp til 2600+ jeg har testet begge, veldig stillegående vifter, harddiskene bråker mere her 8) Lenke til kommentar
fondus Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Takker for svar, bortsett fra det forndus skrev. Din usaklige melding interesserer ikke meg. Jeg hadde sjekket kompletts webside først. Det som interesserte meg var forumbrukernes egne erfringer. Takker igjen for (ikke)alle svar :wink: Du skriver at jeg skrev et usaklig innlegg. Er det din måte å takke for hjelp på dette? - Du skriver først nå at du ønsker andre sine erfaringer, men det skriver du ingenting om i første innlegg. - du skriver at jeg er usaklig. Det synes ikke jeg. kunne du dokumenter det du skriver? - En kamerat av meg skal kjøpe ny CPU og derfor lurer jeg på hvilken kjøler han bør kjøpe kjøpe? Hva svarte jeg da? jo, nemlig dette: det står jo oppført hvilken kjøler som er tilpasset 2100+. gjør ikke noe om han setter på en kjøler som støtter litt varmere cpu'er, eks 2400+ osv, da blir det bare kaldere. Kan du si meg hva som er så usaklig med dette? Jeg godtar ikke at personer som tydeligvis har null peiling på hva de skriver kritiserer meg slik fordi at jeg er grei og bruker av min tid på å svare på deres spørsmål. Jeg viste deg tilogmed hvilken kategori du kunne finne socket A kjøler i på komplett.no. ja, jeg gikk inn på komplett.no sine sider og sjekka før jeg skrev kategorien her på forumet. Lenke til kommentar
Gordon Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Er helt enig, ganske utaknemlig, stav skulle han hatt ! besides, hvor hardt er det å velge en f...ings vifte?! Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Takker for svar, bortsett fra det forndus skrev. Din usaklige melding interesserer ikke meg. Jeg hadde sjekket kompletts webside først. Det som interesserte meg var forumbrukernes egne erfringer. Takker igjen for (ikke)alle svar :wink: Du er temmelig dust da, du får svar på det du spør om. Selv om du ikke fikk det svaret du ville ha så betyr det ikke at fondus er usaklig, han kunne ikke vært mer saklig. Telcontar Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=18057&t=1622&l=3&AvdID=1&CatID=28&GrpID=5&s=pl eg kjøpte den viften der, fikk den i dag sammen med resten av pcen.. den bråker altfor mye! får ondt i hodet.. kor finner folk oversikt over desibel? det fant ikkje eg, men noen sa at jo dyrere jo stillere :/ eg må ha ny vifte, takler ikkje den der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå