Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Veteranforsikring '63 boble?

Anbefalte innlegg

Har ei '63 boble som skal registeres før sommeren, men er litt nysgjerrig på hva forskjellige forsikringsselskaper kan tilby mtp. veteranforsikring. Dette er jo en sommerbil som ikke brukes til daglig, så jeg kan jo få rimelig forsikring på lav kjørelengde, men er det spesielle forsikringsavtaler knyttet til veteranbiler?

noen som har erfaring?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har ei '63 boble som skal registeres før sommeren, men er litt nysgjerrig på hva forskjellige forsikringsselskaper kan tilby mtp. veteranforsikring. Dette er jo en sommerbil som ikke brukes til daglig, så jeg kan jo få rimelig forsikring på lav kjørelengde, men er det spesielle forsikringsavtaler knyttet til veteranbiler?

noen som har erfaring?

8555589[/snapback]

Har ikke personlig erfaring, men det er egne, og meget gunstige, forsikringsavtaler knyttet til dette ja. Forutsetningen er, som du skriver, lav kjørelengde.

Lenke til kommentar

jeg mener at vi fikk sjekket dette i høst, men forsikringsselskapet stilte ekstreme krav til rustfri bil og dokumentasjon på dette, så det falt litt bort i fisk, men nå som den er aktuell for å ha på veien igjen (gjerne til 17. mai :) ) er det greit å prøve å finne ut hvilke(t) forsikringsselskap som er greiest å ha med å gjøre når det gjelder veteranbiler...

Lenke til kommentar

Hei.

Jeg betaler ca 700,- i året for min 68 Volvo 164 med årlig kjørelengde 5000km.

Den er forsikra sammen med flere andre forsikringer i Sparebank1.

Vet at du kan få gunstig forsikring gjennom veteranbilklubber som er tilknyttet LMK, men det stilles krav til medlemsskap over ett år pluss til selve bilen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...