Jaytee71 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Hvem er det? Eller mener du Obama? 8564280[/snapback] Eh..ja, hehe. 8565219[/snapback] Osama tenker jeg Ja til Osama Bin Laden som ny president i USA Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Vet ikke helt om jeg vil ha en med "Grus" i etternavnet som President. 8555722[/snapback] Det uttales gravEl. Han virker forresten som en kul type: 8558898[/snapback] Wow, hadde jeg vært amerikaner hadde jeg stemt på han. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Jeg hadde stemt på Hillary anyday over ham. Men så ville jeg egentlig ikke stemt helt på Hillary heller. Men det er mange kandidater på hver side som jeg vet for lite om. Endret 8. mai 2007 av ArmenMinAU Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Jeg tror alt for mange kommer til å stemme på Hil kun fordi hun er en dame. Et resultat av feminismens skremmende utvikling, mener jeg. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Jeg tror veldig få kommer til å stemme på Hillary akkurat fordi hun er dame. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Ja, det er fordi dette er i USA. Hadde det vært i Norge hadde det nok vært motsatt. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Hadde nok vært litt mer av begge deler i det minste, men ikke helt motsatt. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Jeg tror alt for mange kommer til å stemme på Hil kun fordi hun er en dame. Et resultat av feminismens skremmende utvikling, mener jeg. 8565719[/snapback] Jeg håper du tar feil. "Kjønnskvotering" inn i en presidentstilling? Men uansett, når det kommer til presidentvalg i USA virker det som om det er mer trynefaktor enn reell politikk som får deg valgt. Jeg mener å ha hørt at flere amerikanere stemte på Bush fordi han var folkelig, mens de oppfattet Kerry som arrogant, og derfor unnlot å stemme på ham. Endret 8. mai 2007 av Kalinken Lenke til kommentar
vanedyret Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Penger og media har null å si .. Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Penger og media har null å si .. 8566230[/snapback] USA er bygget på penger og media, de har absolutt alt å si. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Den neste amerikanske presidenten heter.. Rudy Giuliani eller John McCain Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Ja, det er fordi dette er i USA. Hadde det vært i Norge hadde det nok vært motsatt. 8565755[/snapback] Hvorfor har nesten alle norske statsministere vært menn da? Penger og media har null å si .. 8566230[/snapback] Haha, penger og media er sansynligvis det som har mest å si. Det er alltid de med masse penger og god mediadekning i ryggen som vinner. Lenke til kommentar
vanedyret Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Penger og media har null å si .. 8566230[/snapback] USA er bygget på penger og media, de har absolutt alt å si. 8566367[/snapback] Nei, sier du det. Akkurat den ironien trodde jeg ikke trengte en slags smiley Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 La nå endelig ikke en sosialdemokrat vinne valget. Da vil USA forbli et land det er aktuelt å flytte til. Her er en debatt med de ulike republikanske presidentkandidatene: http://www.youtube.com/watch?v=BJZkOPkWKcs 10 deler. Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Den neste amerikanske presidenten heter.. Rudy Giuliani eller John McCain 8566397[/snapback] Republikanerne har en del å ta igjen etter Bush jr...tviler egentlig på at de får presidenten igjen, men man vet aldri med amerikanerne, og de fleste kandidatene er jo travelt opptatt med å distansere seg fra Bush. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Spørs om de ikke hadde gjenvalgt Bush om de hadde muligheten. Jeg tror likevel republikanerne har en rimelig god sjanse. Tror ikke at det hverken blir en sort president eller en kvinnelig president hvertfall. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Spørs om de ikke hadde gjenvalgt Bush om de hadde muligheten. 8568397[/snapback] Mange merkelige påstander som kom fra deg nå. Er dette bare din synsing eller har du noe grunnlag for det du sier? Bare 28 prosent av amerikanerne mener nå at George W. Bush gjør en god jobb, og presidenten har dermed satt ny bunnrekord. 64 prosent mener Bush gjør en direkte dårlig jobb som president, viser en meningsmåling utført for tidsskriftet Newsweek. Bush tangerer dermed Jimmy Carters bunnrekord fra 1979, men har fortsatt litt å gå på før han er nede på Richard Nixons bunnotering på 23 prosent fra 1974. Fra denne artikkelen: http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/05/06/499807.html (som du seriøst burde vurdere å lese). Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Den neste amerikanske presidenten heter.. Rudy Giuliani eller John McCain 8566397[/snapback] Som å velge mellom pest eller kolera. Giuliani er en hauk, og McCain er en virrete tjoms som klarer å motsi seg selv i omtrent annenhver setning. Først gikk han fritt rundt i Bagdads gater, mente han. Så viser det seg at han hadde med seg en hel hær, inkludert helikoptre. Først rakker han ned på Rumsfeld for Irak-katastrofen, for så å prise Bush for den fine jobben han har gjort i Irak. En general skal i følge McCain ha kjørt fritt rundt i Irak i et upansret kjøretøy. Det viser seg at den typen kjøretøy generalen bruker ikke kommer i upansret utgave... Huff og huff og huff. Edit: Selvparodien McCain blir bare bedre og bedre! Han vet ikke hva han mener, så han må få andre til å sjekke det for ham! "Get me Coburn’s thing, ask Weaver to get me Coburn’s paper that he just gave me in the last couple of days. I’ve never gotten into these issues before." Han vet dessuten ikke om kondomer hindrer seksuelt overførbare sykdommer Helt utrolig. Endret 9. mai 2007 av Pricks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå