Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hun 15 - Jeg 18. For gammelt?


Gjest *Gjesten_som_lurer*

Anbefalte innlegg

Nå har jo alle ting unntak. Folk er jo forskjellig mentalt også. Jeg sier ikke at 15-21 er ok, men det er jo greit å ha i bakhodet at noen er mer vokse enn andre. Også har vi de som er langt mindre voksne enn alderen tilsier.

Jeg dater som sagt en på 24, og hittil er det ikke noe krise. At vi er på forskjellig stadier i livet kan jeg skrive under på, men ting har funket greit hittil.

Folk reagerer veldig forskjellig på det. Noen mener det er altfor stor aldersforskjell, mens flesteparten sier "go for it". Så lenge man har det fint sammen. Jeg er straks myndig anyway, så ser ikke problemet.

Endret av Aidskake
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så lenge dere har det fint sammen og passer sammen så har alder ingenting å si, samme hva andre mener om det. Jeg er selv 19 og har samboeren min er 32(!), vi har vært sammen i 3år og bodd sammen i 1år, og alder har aldri vært noe problem for oss. Foreldrene mine syntes ikke det var noe stas i begynnelsen, men når de ble kjent med han så var det helt ok.

Ikke bry dere om hva andre syntes, så lenge DERE har det bra! :)

Lenke til kommentar
Så lenge dere har det fint sammen og passer sammen så har alder ingenting å si, samme hva andre mener om det. Jeg er selv 19 og har samboeren min er 32(!), vi har vært sammen i 3år og bodd sammen i 1år, og alder har aldri vært noe problem for oss. Foreldrene mine syntes ikke det var noe stas i begynnelsen, men når de ble kjent med han så var det helt ok.

Ikke bry dere om hva andre syntes, så lenge DERE har det bra! :)

8685226[/snapback]

 

Selv om det var en stor aldersforskjell, ble dere sammen etter at du hadde fylt 16. Det går liksom en magisk grense der :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...