Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hun 15 - Jeg 18. For gammelt?


Gjest *Gjesten_som_lurer*

Anbefalte innlegg

har selv en vennine som akkurat fylte 16 og i løpet av det året hun var 15 var hun seksuelt sammen med to menn,den ene var 19 og den andre var 26.

jeg for min del kunne ikke fordra noen av disse guttene,de utnyttet henne begge to.

en jeg kjnner som nå er 17 men den gangen 15 var sammen med onkelen til en vennine av meg,han var 35..dette er virkelig gale.....

8566527[/snapback]

Vel, nå er det ikke sjeldent at jentene utnytter guttene for å få tak i alkohol heller.

Men det får være en annen sak.

 

Trådstarter, jeg mener at du ikke er for gammel. Så lenge dere trives i hverandres tilstedeværelse, så er det helt ok for meg. Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pfff....galt nei xD

 

Flott det vettu! (Så lenge du ikke er en blod harry type som bare er ut etter one-night stand)

 

Som du så klart ikke er, mange sånne typer med bil som sjekker opp jenter på 13-14.

Puler de ett par ganger så orker de ikke mer.

Men sier ikke at du er det^^

 

Høres flott ut spørr du meg^^

Lenke til kommentar
Jeg vil oppfordre folket til å holde seg on topic. denne diskusjonen er ikke om forskjellen i fysisk og mental utvikling på folk i alderen 15-18 men om hvordan dere hadde reakert på at en 15-åring og en 18-åring er sammen.

8556038[/snapback]

Der jeg kommer fra er det dessverre vanlig at folk i 25-30 årene plukker opp de peneste 15-åringene. De kan impe med egen bil, tilgang på øl mm. (Var ihvertfall sånn da jeg vokste opp.)

Lenke til kommentar
18/2 = 9 + 7 = 16

 

Ergo hun er for ung :)

 

dette etter "Alder delt på 2 +7 år" regelen

8555614[/snapback]

Det der skjønte jeg ingen ting av...

8630525[/snapback]

 

"alle" vet at du ikke bør date ei dame som er yngre enn din egen alder delt på to pluss 7..

 

I dette tilfellet skal han holde seg til 16åringer og opp ;)

 

Fungerer bra i omtrent alle aldre med mindre du er en 80 år gammel miliardær og drar 20år gamle gullgravere (selv om du strengt tatt da også ikke burde date ei dame som er yngre enn 47 :p

Lenke til kommentar
jeg omgås folk som er nesten halvparten av min alder. am I an dirty old man?

8630989[/snapback]

Yes you are, you are filthy :p

8631250[/snapback]

Det gjør ingenting, for mennesker ER filthy fra før, både moralsk og seksuelt :cool: Hvis du har erfart det motsatte, så må det ha vært overfladisk :!: (50% spøk)

Lenke til kommentar
jeg omgås folk som er nesten halvparten av min alder. am I an dirty old man?

8630989[/snapback]

 

You bad bad man! *spank*

 

Jeg personlig ville ha løftet på øyebrynet om jeg hadde hørt om en på (snart) 19 og 15, men det er fordi jeg, for det meste, ikke takler jenter under 18-19 år.

Men det er en vanlig årsforskjell, se på dine foreldre!

 

Har en venn som gjorde akkurat det samme (19-15års forhold)

Dette er en liten oversikt over årsforskjellen i min vennegjeng;

 

For guttene:

3år

3år

4år

1år

2år

 

For jentene:

8år

5år

3år

 

(husker ikke flere, men jeg kan oppdatere senere :thumbup: )

Lenke til kommentar

Tja, det er 3 år mellom dere. Det er ikke så mye, men det litt på feil stadium i livet. Her snakker jeg av egen erfaring. Kjæresten min er 20 år gammel, og hun skal snart ut i høyere utdanning, langt bortevekke fra meg, mens jeg på 17 sitter fremdeles på videregående.

 

Poenget er at det er større forskjell på en 18 åring og en 15 åring, enn en 25 åring og en 22 åring. Det blir litt feil at den ene skal vente på den andre.

 

Men for all del, det er bare min mening. Sikkert ingen som er enig uansett.

Lenke til kommentar

Hadde min datter (hvis hun var 15) kommet hjem med en type på 18, ville jeg gitt typen klar beskjed om å holde fingrene unna. Når du er 15, er en 18-åring alt for gammel for deg. At noen av dere andre prøver å glorifisere dette, er forkastelig. Seksuell omgang med barn er straffbart. Og kom ikke å fortell meg annet enn at en 18-åring har det som nr 1 mål med et forhold. Jeg har selv vært 18...

Endret av butare
Lenke til kommentar
Tja, det er 3 år mellom dere. Det er ikke så mye, men det litt på feil stadium i livet. Her snakker jeg av egen erfaring. Kjæresten min er 20 år gammel, og hun skal snart ut i høyere utdanning, langt bortevekke fra meg, mens jeg på 17 sitter fremdeles på videregående.

 

Poenget er at det er større forskjell på en 18 åring og en 15 åring, enn en 25 åring og en 22 åring. Det blir litt feil at den ene skal vente på den andre.

 

Men for all del, det er bare min mening. Sikkert ingen som er enig uansett.

8638393[/snapback]

Jeg er enig!

Lurer forresten på hva som skjer når jeg blir ferdig med videregående og kjæresten min fortsatt går der. Hun er '92 og jeg er '90. Blir kjedelig om man må flytte fra kjæresten for å gå på skole. Men nå er det ikke sånn at det er umulig å besøke hverandre heller, da. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...