Gå til innhold

Dell Inspiron 1520/1720 tråden


Anbefalte innlegg

Foreløpig er det kun veldig få heldige personer som har fått sine nye Inspiron i posten. Og da snakker vi om utlandet

 

Mens vi her i Norge venter på våre Inspiron så har jeg funnet nye brukerbilder av Inspiron 1520 på et tysk forum!

 

Check' em out folks! :

 

24403.jpg

1520 til venstre, den gamle 6400 til høyre

 

bench5ms1.jpg

 

cimg1016al9.jpg

 

Kilde: Et tysk forum: www.forumdeluxx.de

Endret av AMDXP
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Edit: Glem det, fant det ut.

9044297[/snapback]

 

Jeg finner det ikke ut :hm:

Får ikke konfigurert systemet med 7200 RPM harddisk uansett hvilken modell jeg velger.

9045196[/snapback]

 

Nei Nei, var ikke det jeg mente. ;)

Spurte om noe så redigerte jeg og skrev at jeg fant det ut. Hadde noe med bedrifts PC'ene og hvorfor de var så billige. (Så ikke at det var ekskludert mva og frakt)

 

Må nok fortsatt klare oss med 5400rpm på 1720 hvis vi bestiller fra Dell.no ja. :(

Edit: Takk for bildene AMDXP. :thumbup:

Endret av magneman
Lenke til kommentar

For alle som er interesserte i Inspiron modellene anbefaler jeg å ta en titt på en diskusjonstråd som har virkelig tatt av de siste 24 timer!

 

Vi snakker her om den aller største, hotteste, mest oppdaterte tråden om Inspiron!

 

Vi snakker om 400 innlegg om temaet i løpet av et par timer. Kun fordi noen heldige personer har fått hendene i sine nye Inspiron!

 

Sjekk dette, nye post kommer hvert "sekund": http://forum.notebookreview.com/showthread...=139452&page=40

Endret av AMDXP
Lenke til kommentar
Liker den nye looken, ser de har hentet mye fra den forrige serien, men og gjort noen fine forandringer.

9046146[/snapback]

 

I tester så jeg at de skrev at Inspiron 1520 så kjedelig ut. :hrm:

Synes de ser tøffe ut, og med de mange fargene å velge i mellom på lokket, i tillegg til Et av debeste DX10 kortene ute på markedet, og nye Santa Rosa, er det jo klart noe å sikle etter. :yes:

Dell selger ikke akkurat de billigste PC'ene, men kvaliteten er god, og Dell er jo også kjent for å være støyfrie, og de tester veldig mye om de virker akkurat som de skal.

Åååh gleder meg sånn til jeg får meg en ny Dell. :love::love:

Lenke til kommentar

utformingen av 1520 ser grei ut. Litt dumt/upraktisk at rammen rundt skjermen er mye høyere enn det som tilsynelatende er nødvendig, antar det er for at resten av kabinettet skal bli stort nok til det som skal få plass der.

 

Det jeg ikke er særlig imponert over, er fargevalget. Da tenker jeg ikke på lokket der du kan velge mellom en haug fancy farger, men den delen av maskinen som vender mot deg når du bruker den (håndledsstøtte, rundt tastatur, tastaturet i seg selv, ramma rundt skjermen). Synes sølvgrått er forholdsvis kjedelig og gir ett ufortjent dårlig kvalitetsinntrykk. Mørke farger, gjerne svart, synes jeg er mye mer elegant og estetisk innbydende på laptop'er. Til en viss grad er Latitude-serien med sin mørke gråfarge (dette blir vel stigfjel glad for å høre ;) ) mye penere å se på, men dette er kanskje et bevisst valg fra Dell?

 

edit - hvis det er 1520'er som ligger sammenslått på de nederste bildene til AMDXP må jeg si de ser imponerende tynne ut...

Endret av ventle
Lenke til kommentar
utformingen av 1520 ser grei ut. Litt dumt/upraktisk at rammen rundt skjermen er mye høyere enn det som tilsynelatende er nødvendig, antar det er for at resten av kabinettet skal bli stort nok til det som skal få plass der.

 

Det jeg ikke er særlig imponert over, er fargevalget. Da tenker jeg ikke på lokket der du kan velge mellom en haug fancy farger, men den delen av maskinen som vender mot deg når du bruker den (håndledsstøtte, rundt tastatur, tastaturet i seg selv, ramma rundt skjermen). Synes sølvgrått er forholdsvis kjedelig og gir ett ufortjent dårlig kvalitetsinntrykk. Mørke farger, gjerne svart, synes jeg er mye mer elegant og estetisk innbydende på laptop'er. Til en viss grad er Latitude-serien med sin mørke gråfarge (dette blir vel stigfjel glad for å høre ;) ) mye penere å se på, men dette er kanskje et bevisst valg fra Dell?

 

edit - hvis det er 1520'er som ligger sammenslått på de nederste bildene til AMDXP må jeg si de ser imponerende tynne ut...

9046543[/snapback]

 

Vel, når du skal holde på med PC'en, for eksempel midt i en kamp i et eller annet spill. Du er helt inni spillet og du får høy puls, aj aj, dette er spennende. Hvis noen sitter med den følelsen begynner de vel ikke å se på resten av pc'en og tenke at grå fargen var innmarri kjedelig.

Du skal jo se for det meste på skjermen uansett. Fargene er der bare for å tiltrekke kundene. (Og en del misunnelige blikk fra kompiser, hehe. ;) )

Lenke til kommentar
Er det no vits å gå for en 1720? Skal ha den som en desktop erstatter og kommer nok ikke ta'n med rundt så ofte.. Men satser på å ha'n på fanget innomellom.. :) Hadde vært morsomt å se 1520 og 1720 ved siden av hverandre.

9051036[/snapback]

 

Ville heller tatt 1720 selv framfor 1520 pga større skjerm (Men 1720 har ikke 7200rpm på hjemmesiden så det er en hindring, i tillegg til at den er en del dyrere :hrm: )

Lenke til kommentar
Vel, når du skal holde på med PC'en, for eksempel midt i en kamp i et eller annet spill. Du er helt inni spillet og du får høy puls, aj aj, dette er spennende. Hvis noen sitter med den følelsen begynner de vel ikke å se på resten av pc'en og tenke at grå fargen var innmarri kjedelig.

9047202[/snapback]

 

Finnes faktisk folk som ikke bruker en laptop til å spille på :whistle: selv har jeg knaptnok åpnet ett spill etter at jeg endelig gikk lei av C&C Generals for ett års tid siden. Ikke noe problem for meg though - CL-56'en min holder i årevis enda til mitt bruk - men forelskelsesfaktoren til 1520 ville nok vært en del høyere om den hadde vært mørkegrå eller sort...

Lenke til kommentar
Vel, når du skal holde på med PC'en, for eksempel midt i en kamp i et eller annet spill. Du er helt inni spillet og du får høy puls, aj aj, dette er spennende. Hvis noen sitter med den følelsen begynner de vel ikke å se på resten av pc'en og tenke at grå fargen var innmarri kjedelig.

9047202[/snapback]

 

Finnes faktisk folk som ikke bruker en laptop til å spille på :whistle: selv har jeg knaptnok åpnet ett spill etter at jeg endelig gikk lei av C&C Generals for ett års tid siden. Ikke noe problem for meg though - CL-56'en min holder i årevis enda til mitt bruk - men forelskelsesfaktoren til 1520 ville nok vært en del høyere om den hadde vært mørkegrå eller sort...

9052108[/snapback]

 

Du får den i sort, hvis du går inn på småbedrifter istedenfor privatkunder.

Hete Vostro, men e samme maskinen.

Lenke til kommentar
Du får den i sort, hvis du går inn på småbedrifter istedenfor privatkunder.

Hete Vostro, men e samme maskinen.

9052195[/snapback]

 

jøss, se der ja. Vil påstå at det var en atskillig mer elegant maskin (Vostro 1500). Prisnivå og specs ser ut til å være det samme som Inspiron 1520, så det er vel i bunn og grunn fargen som skiller. Ingen tvil om hva jeg ville valgt i hvertfall :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...