Gå til innhold

Dell Inspiron 1520/1720 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Takk for linken! Jeg ble litt interessert i den HP'en nå (HP dv6500t), jeg. Noen som vet om man kan få kjøpt denne i Norge nå?

8998912[/snapback]

 

Jeg har selv hatt både Dell og HP. Kjøp HP dersom du bryr deg mer om hvordan pc-en ser ut enn hva den inneholder. Du finner HP Pavilion dv6525 hos MPX, da med Intels X3100-grafikkort, og det er ikke noe å skryte av. Jeg hadde 17-tommeren, og byggekvaliteten var dårlig, selv om designet var pent. Husk at du får mer ytelse og bedre service hos Dell enn det du får hos HP (min erfaring).

Endret av XviD
Lenke til kommentar

 

Takk for linken! Jeg ble litt interessert i den HP'en nå (HP dv6500t), jeg. Noen som vet om man kan få kjøpt denne i Norge nå?

8998912[/snapback]

 

Jeg har selv hatt både Dell og HP. Kjøp HP dersom du bryr deg mer om hvordan pc-en ser ut enn hva den inneholder. Du finner HP Pavilion dv6525 hos MPX, da med Intels X3100-grafikkort, og det er ikke noe å skryte av. Jeg hadde 17-tommeren, og byggekvaliteten var dårlig, selv om designet var pent. Husk at du får mer ytelse og bedre service hos Dell enn det du får hos HP (min erfaring).

9000168[/snapback]

 

Takk for svar! Leste litt mer om HP pcen, og da gikk jeg litt bort ifra den igjen. Vil ha en pc med dedikert skjermkort, og det hadde ikke denne. Men vet egentlig ikke hvorfor jeg trenger så godt skjermkort siden jeg ikke spiller så mange spill. Det eneste jeg kommer til å spille blir nok Sims2. Er det noen andre grunner til at man trenger gode skjermkort enn for å spille spill? Hva slags skjermkort bør jeg iallefall ha for å spille Sims2?

Lenke til kommentar

Hva med når Sims3 kommer ut i 2009 da? Kan jo kjøpe en noenlunde bra pc nå som drar sims3 i framtiden. (Som sikkert ikke krever så veldig mye heller)

 

Forresten, kommer Dell ut med en ny serie i denne måneden? synes jeg så noen nevnte Vostro eller noe...

Og kommer Dell ut med ny XPS laptop snart? (Direct x 10 på 17")

Lenke til kommentar
går det på noen måte an å få koblet 1520 til en større, ekstern LCD skjerm?

9000618[/snapback]

Selvfølgelig. Det er en grunn til at 1520 har VGA videoutgang. Det har vel så å si alle pc-er hatt ett par år nå. Det er ikke DVI videoutgang på 1520.

Endret av XviD
Lenke til kommentar

Som sikkert mange har skjønt er jeg ikke helt oppdatert på porter :blush: , men familien min har forskjellige PCer, blandt annet fra IBM med en port ved siden av internett tilkoblingen. Samme form, bare mindre størrelse. Har lagt merke til at denne ikke er å finne på 1520, og lurer på hva det er og om den er viktig?? :innocent:

Lenke til kommentar
Som sikkert mange har skjønt er jeg ikke helt oppdatert på porter :blush: , men familien min har forskjellige PCer, blandt annet fra IBM med en port ved siden av internett tilkoblingen. Samme form, bare mindre størrelse. Har lagt merke til at denne ikke er å finne på 1520, og lurer på hva det er og om den er viktig?? :innocent:

9003412[/snapback]

Jeg ville tro at det er snakk om modem porten. Hvis du ikke har bredbånd hjemme så kan du koble til vanlig telefonlinje inn der og surfer på nettet med basic hastighet.

Lenke til kommentar
Som sikkert mange har skjønt er jeg ikke helt oppdatert på porter :blush: , men familien min har forskjellige PCer, blandt annet fra IBM med en port ved siden av internett tilkoblingen. Samme form, bare mindre størrelse. Har lagt merke til at denne ikke er å finne på 1520, og lurer på hva det er og om den er viktig?? :innocent:

9003412[/snapback]

Jeg ville tro at det er snakk om modem porten. Hvis du ikke har bredbånd hjemme så kan du koble til vanlig telefonlinje inn der og surfer på nettet med basic hastighet.

9004311[/snapback]

tkk, det vil jeg nok ikke savne hvisj eg skulle kjøpe den da

Lenke til kommentar
Tenkte ikke på når du må søke etter det.

Tenker på når du tar: Bærbare, og privatkunder.

her:http://www1.euro.dell.com/content/products/category.aspx/notebooks?c=no&cs=nodhs1&l=no&s=dhs

9009672[/snapback]

 

På siden du referer til er det flere måter å finne pc-en på dersom du f.eks velger Inspiron Notebooks eller dersom du velger skjermstørrelsen 14.0-15.4". Jeg skjønner ikke helt hva problemet er?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...