Gå til innhold

Dell Inspiron 1520/1720 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde ikke Dell problemer med å skaffe glass til skjermene da?

9554997[/snapback]

 

Vet ikke jeg. Fikk beskjed om at min var forsinket, men så var den sendt dagen etterpå :D

9555013[/snapback]

Wow! Så gode nyheter for de som venter på sin Dell nå! Takk Supermario911 for at du gir oss håp! =)

 

PS: Jeg håper at du ikke jobber for Dell og sprer propaganda ;)

9555144[/snapback]

Jeg gjentar meg selv litt for å gi deg mer håp :) Jeg bestilte den 3/9, sist jeg hadde sjekket var den ikke satt i produksjon :!: , og estimert levringsdato var 17/10! Så fikk jeg den jo 19/09, nesten tre uker før estimert leveringsdato. Så det er håp :w00t:

 

Samme skjedde da jeg bestilte i slutten av sommerferien 10/7, var estimert leveringsdato 2/8, men fikk den etter ca 2 uker :D Da sa dell på telefonen at jeg måtte forvente lang ventetid hehe

 

Tror jeg har hatt veldig flaks med leveringen når jeg leser her :!: men det er ihvertfall håp. Er forresten super fornøyd med maskinen(e) og kunne aldri tenkt å ha kjøpt noe annet da (jeg mener at) ikke noe annet kan måle seg med den ;)

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hadde ikke Dell problemer med å skaffe glass til skjermene da?

9554997[/snapback]

 

Vet ikke jeg. Fikk beskjed om at min var forsinket, men så var den sendt dagen etterpå :D

9555013[/snapback]

Wow! Så gode nyheter for de som venter på sin Dell nå! Takk Supermario911 for at du gir oss håp! =)

 

PS: Jeg håper at du ikke jobber for Dell og sprer propaganda ;)

9555144[/snapback]

Jeg gjentar meg selv litt for å gi deg mer håp :) Jeg bestilte den 3/9, sist jeg hadde sjekket var den ikke satt i produksjon :!: , og estimert levringsdato var 17/10! Så fikk jeg den jo 19/09, nesten tre uker før estimert leveringsdato. Så det er håp :w00t:

 

Samme skjedde da jeg bestilte i slutten av sommerferien 10/7, var estimert leveringsdato 2/8, men fikk den etter ca 2 uker :D Da sa dell på telefonen at jeg måtte forvente lang ventetid hehe

 

Tror jeg har hatt veldig flaks med leveringen når jeg leser her :!: men det er ihvertfall håp. Er forresten super fornøyd med maskinen(e) og kunne aldri tenkt å ha kjøpt noe annet da (jeg mener at) ikke noe annet kan måle seg med den ;)

9560532[/snapback]

 

Takk for at du delte dette med oss olhartvig! Forhåpentligvis så kommer underleverandørene til Dell å få deler på lager snart.

 

Enn annen spørsmål:

 

Hvilken Firewire port har Inspiron PCene? IEEE 1394a? IEEE 1394b? eller IEEE 1394c?

 

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hadde ikke Dell problemer med å skaffe glass til skjermene da?

9554997[/snapback]

 

Vet ikke jeg. Fikk beskjed om at min var forsinket, men så var den sendt dagen etterpå :D

9555013[/snapback]

Wow! Så gode nyheter for de som venter på sin Dell nå! Takk Supermario911 for at du gir oss håp! =)

 

PS: Jeg håper at du ikke jobber for Dell og sprer propaganda ;)

9555144[/snapback]

Jeg gjentar meg selv litt for å gi deg mer håp :) Jeg bestilte den 3/9, sist jeg hadde sjekket var den ikke satt i produksjon :!: , og estimert levringsdato var 17/10! Så fikk jeg den jo 19/09, nesten tre uker før estimert leveringsdato. Så det er håp :w00t:

 

Samme skjedde da jeg bestilte i slutten av sommerferien 10/7, var estimert leveringsdato 2/8, men fikk den etter ca 2 uker :D Da sa dell på telefonen at jeg måtte forvente lang ventetid hehe

 

Tror jeg har hatt veldig flaks med leveringen når jeg leser her :!: men det er ihvertfall håp. Er forresten super fornøyd med maskinen(e) og kunne aldri tenkt å ha kjøpt noe annet da (jeg mener at) ikke noe annet kan måle seg med den ;)

9560532[/snapback]

 

Takk for at du delte dette med oss olhartvig! Forhåpentligvis så kommer underleverandørene til Dell å få deler på lager snart.

 

Enn annen spørsmål:

 

Hvilken Firewire port har Inspiron PCene? IEEE 1394a? IEEE 1394b? eller IEEE 1394c?

 

Takk for svar!

9562010[/snapback]

 

 

I følge denne sidener det IEEE 1394a.

Lenke til kommentar

Jeg har ventet på min Inspiron 1520 i over tre månender. Jeg kunne få 500 kroner i prisavslag, eller en fjernkontroll. Fy faen, dette er flaut. Nå har jeg ventet så lenge at de har sluttet å selge harddisker på 120 GB som standard. Jeg har betalt 15.000 kroner, hva har dere andre fått i avslag?

Endret av XviD
Lenke til kommentar
Jeg har ventet på min Inspiron 1520 i over tre månender. Jeg kunne få 500 kroner i prisavslag, eller en fjernkontroll. Fy faen, dette er flaut. Nå har jeg ventet så lenge at de har sluttet å selge harddisker på 120 GB som standard. Jeg har betalt 15.000 kroner, hva har dere andre fått i avslag?

9563655[/snapback]

 

500 kr i avslag er jo hårreisende!

 

Jeg fikk noe internett og telefonrabatt ved bestillingen, slik at prisen ble 10 500. Da leveringen ble utsatt, fikk jeg ytterligere 1000,- i rabatt.

 

Anbefaler at du tar en telefon til, og krever mer i rabatt.

Lenke til kommentar
Da var min kommet "I Produksjon" igjen i dag.

Får håpe at den blir fullført da :)

 

Fortsatt 10/10/07 som leveringsdato.

9578625[/snapback]

Let the force and luck be with your Inspiron, my Inspiron comrade!

 

Hold oss oppdatert flame01. Ingen forandring hos meg... Se min signatur.

Lenke til kommentar
Gi meg oppdateringer da AMDXP. :)

Har selv bestilt min Acer 5920g i dag.  :w00t:

9580932[/snapback]

Gratulerer med bestillingen! Håper du får DENNE før nissen banker på døra :)

 

Min siste oppdatering: jeg er trofast som et fjell til Dell jeg. Ingen forandring i leveringsdatoen.

 

Fortsatt: 14 november! ( :thumbdown: )

Lenke til kommentar
Gi meg oppdateringer da AMDXP. :)

Har selv bestilt min Acer 5920g i dag.  :w00t:

9580932[/snapback]

Gratulerer med bestillingen! Håper du får DENNE før nissen banker på døra :)

 

Min siste oppdatering: jeg er trofast som et fjell til Dell jeg. Ingen forandring i leveringsdatoen.

 

Fortsatt: 14 november! ( :thumbdown: )

9581478[/snapback]

 

Får den denne helgen eller noen få dager etter. :)

Vi to var veldig uheldige med leveringsdatoen, er litt sur på de som fikk den før. :hrm:

Håper du får den før november da. :thumbup:

Lenke til kommentar

Flere som har vært heldige idag? Pissa nesten på meg når jeg leste at den var i produksjon når jeg våkna idag, og når jeg sjekka nå så så jeg dette:

 

1. Bestillingsbehandling

2. Produksjon ikke startet

3. Produksjon

4. Klargjøring før levering

5. Ekspedert Wednesday, September 26, 2007

 

:dribble::love::w00t:

 

 

Mer informasjon:

Bestillingsdato: 08/23/2007

Estimert leveringsdato (på eller før denne datoen): 10/08/2007

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...