AMDXP Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Æsj... Den gikk tilbake til Produksjon ikke startet. 9504854[/snapback] Min også... 9505192[/snapback] Ja! Samme her! Jeg begynner å bli ganske forbannet på Dell pga disse forsinkelsene! 9515143[/snapback] Jeg håper bare ventingen er verd det. Er ikke lenge til 28.September nå, så blir sikkert garantert utsatt igjen hvis produksjonen ikke begynner i løpet av kort tid. 9515446[/snapback] Det er sant det. 28 september er bare ti gader unna nå. Statusen min er fortsatt "Produksjon ikke startet". Jeg syns det begynner å se ut som en ny utsettelse er foran døra vår. "magneman" når var det du bestillte din? Du har samme leveringsdato som meg. I c. La oss holde kontakten. Lenke til kommentar
AMDXP Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Bestilte en dell inspirion 1520 (med det meste av utstyr\specs) rundt 30 august. Forventet lev. tid var 10 oktober. Laptoppen ble ekspedert (trinn 5.) forrige torsdag. 9517671[/snapback] Wow! Rart at det går så treigt med flere andre her.. Hvilken specs har din 1520? Lenke til kommentar
OstepopErGodt Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Bestilte en dell inspirion 1520 (med det meste av utstyr\specs) rundt 30 august. Forventet lev. tid var 10 oktober. Laptoppen ble ekspedert (trinn 5.) forrige torsdag. 9517671[/snapback] Wow! Rart at det går så treigt med flere andre her.. Hvilken specs har din 1520? 9521170[/snapback] YES!! Schenker ringte i dag, og skal levere mellom 17 og 21 i kveld. Angående specsene jeg valgte ble det følgende: Intel Core Duo T7500 2.0 GHZ 800mhz FSB, 4mb Cache L2 nvidia 8600 GT Farge: Midnight blue Truelife skjerm. 9 Cells lithium Blåtann og mye annet tullball. Lenke til kommentar
OstepopErGodt Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Snakk om sola! Schenker var på døren med en gang jeg svarte på meldingen! Flott dag i dag, ny mobil (Samsung U700) og ny PC Endret 18. september 2007 av OstepopErGodt Lenke til kommentar
AMDXP Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Snakk om sola! Schenker var på døren med en gang jeg svarte på meldingen! Flott dag i dag, ny mobil (Samsung U700) og ny PC 9521399[/snapback] På vegne av hele Dell gjengen her på hardware forumet så vil jeg gratulere deg med en ny PC! Enjoy! Legg ut noen bilder av din ny perle til oss andre er du snill Endret 18. september 2007 av AMDXP Lenke til kommentar
magneman Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Angående når jeg bestilte PC-en, jeg bestilte den ganske seint da, 15.August. Så, hvis den blir levert 28.September er det ca 5 uker, som det stod at det skulle ta . Men, hvis den blir utsatt lengre, kan jeg kreve litt penger fra dem eller? Lenke til kommentar
AMDXP Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Angående når jeg bestilte PC-en, jeg bestilte den ganske seint da, 15.August.Så, hvis den blir levert 28.September er det ca 5 uker, som det stod at det skulle ta . Men, hvis den blir utsatt lengre, kan jeg kreve litt penger fra dem eller? 9522235[/snapback] Ja magneman. D kan du! Jeg bestillte min den 9 August. Lenke til kommentar
simson Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Angående når jeg bestilte PC-en, jeg bestilte den ganske seint da, 15.August.Så, hvis den blir levert 28.September er det ca 5 uker, som det stod at det skulle ta . Men, hvis den blir utsatt lengre, kan jeg kreve litt penger fra dem eller? 9522235[/snapback] Du ikke bare kan, du må. Ser ut til at de fleste får ca 8% i avslag. Så har du bestilt en PC til 11000, får du kanskje 1000. Jeg skrev en post om hvordan du kan gå fram i leveringstid-tråden om Dell, tror jeg det var. Lenke til kommentar
simson Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Min leveringstid er forresten 4. oktober. Bestilte i slutten av juli - har fått 1000 kr i rabatt. Lenke til kommentar
AMDXP Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 (endret) For å gjøre ting enkelere for folk så legger jeg en direkte link til hvordan man får rabatt: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=9449368* *takk til Simon for oppsummeringen. Endret 18. september 2007 av AMDXP Lenke til kommentar
magneman Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Tror Dell har tapt en del penger på å lansere de nye Inspiron modellene. Leste en plass at en skole skulle bestille bærbare fra Dell, de ble forsinket, og til slutt måtte dell BETALE skolen for å kjøpe PC-er fra en annen leverandør. Lenke til kommentar
OstepopErGodt Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Leste en plass at en skole skulle bestille bærbare fra Dell, de ble forsinket, og til slutt måtte dell BETALE skolen for å kjøpe PC-er fra en annen leverandør. 9522739[/snapback] Betale et eventuellt mellomlegg Vedlagt er det 2 bilder av min nye dell. Noen som vet hvordan man skrur på webcammen? Uansett. Fatter ikke hvorfor min kom 3 uker før alle andre sine, basert på bestillingsdato. Endret 18. september 2007 av OstepopErGodt Lenke til kommentar
AMDXP Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Leste en plass at en skole skulle bestille bærbare fra Dell, de ble forsinket, og til slutt måtte dell BETALE skolen for å kjøpe PC-er fra en annen leverandør. 9522739[/snapback] Betale et eventuellt mellomlegg Vedlagt er det 2 bilder av min nye dell. Noen som vet hvordan man skrur på webcammen? Uansett. Fatter ikke hvorfor min kom 3 uker før alle andre sine, basert på bestillingsdato. 9522778[/snapback] Takk for bildene! Den ser j*vlig fin ut! Gleder meg til å få min om "10" dager*. (*ønsketenkning) Jeg ville anta at årsaken til forsinkelsen av min pc og magneman'sin er at enkelte av komponentene som vi har bestilt ikke er tilgjengelig foreløpig. Mens PC-en til "OstepopErGodt" var heldig med kombinasjonen av komponentene. Endret 18. september 2007 av AMDXP Lenke til kommentar
OstepopErGodt Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Takk for bildene! Den ser j*vlig fin ut! Gleder meg til å få min om "10" dager*. (*ønsketenkning) Ble personlig litt skuffet, etter at min lillesøs kjøpte en ny HP. Som ser ca 100 ganger fetere ut. Har også oppdaget en feil, som min tidligere inspirion fikk på det forrige VLAN setupen min (dog denne gang på det nye nettverket). Laptopen "mister" packets med jevne mellomrom eller bryter all internett respons med router med jevne mellomrom (veldig ofte også). Aner ikke hva det kommer av, har 6 laptops her i huset til vanlig (2 win 2k3, 2 win XP og 2 vista) og bare denne får problemene. På min gamle inspirion går alt bra (men min forrige ZyXel Router fikk den lignende feil). Lenke til kommentar
magneman Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Takk for bildene! Den ser j*vlig fin ut! Gleder meg til å få min om "10" dager*. (*ønsketenkning) Ble personlig litt skuffet, etter at min lillesøs kjøpte en ny HP. Som ser ca 100 ganger fetere ut. Har også oppdaget en feil, som min tidligere inspirion fikk på det forrige VLAN setupen min (dog denne gang på det nye nettverket). Laptopen "mister" packets med jevne mellomrom eller bryter all internett respons med router med jevne mellomrom (veldig ofte også). Aner ikke hva det kommer av, har 6 laptops her i huset til vanlig (2 win 2k3, 2 win XP og 2 vista) og bare denne får problemene. På min gamle inspirion går alt bra (men min forrige ZyXel Router fikk den lignende feil). 9523735[/snapback] Er litt usikker på hva du mener, men sikter du til trådløst internett? Når jeg er hjemme kommer jeg uansett til å benytte meg av kabel (raskere, mer stabilt, o.l) Lenke til kommentar
OstepopErGodt Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Takk for bildene! Den ser j*vlig fin ut! Gleder meg til å få min om "10" dager*. (*ønsketenkning) Ble personlig litt skuffet, etter at min lillesøs kjøpte en ny HP. Som ser ca 100 ganger fetere ut. Har også oppdaget en feil, som min tidligere inspirion fikk på det forrige VLAN setupen min (dog denne gang på det nye nettverket). Laptopen "mister" packets med jevne mellomrom eller bryter all internett respons med router med jevne mellomrom (veldig ofte også). Aner ikke hva det kommer av, har 6 laptops her i huset til vanlig (2 win 2k3, 2 win XP og 2 vista) og bare denne får problemene. På min gamle inspirion går alt bra (men min forrige ZyXel Router fikk den lignende feil). 9523735[/snapback] Er litt usikker på hva du mener, men sikter du til trådløst internett? Når jeg er hjemme kommer jeg uansett til å benytte meg av kabel (raskere, mer stabilt, o.l) 9523806[/snapback] jupp trådløs ja. Virker som routeren og denne PC-en bare slutter å snakke sammen. Noe som rart da signalkraften er god (og Min gamle inspirion står i samme rom uten problemer) Kabel oppkobling er uaktuelt her i huset, måtte i så fall strekke 25meter kabel gjennom rare greier for å få det til. Lenke til kommentar
magneman Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Tror du det vil gå med kabel da? Lenke til kommentar
OstepopErGodt Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Tror du det vil gå med kabel da? 9524119[/snapback] 100% sikker. Det er noe i trådløse nettet som forårsaker det. Men hverken jeg, Dell eller telenor klarte å finne ut av det når min gamle pc fikk disse problemene. Edit: Kan virke som det var azerus som skapte disse problemene, selv om jeg finner det heller tvilsomt. Har ihvertfall funket greit en stund uten Azerus. Lenke til kommentar
magneman Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Er litt synd at du ikke fikk det til da. Jeg håper bare dette ikke skjer når jeg skal koble meg til trådløst hos kompisene mine Edit: Jeg vil ha PC-en Dumme Dell, hvorfor må dere være så trege. Endret 18. september 2007 av magneman Lenke til kommentar
OstepopErGodt Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Er litt synd at du ikke fikk det til da. Jeg håper bare dette ikke skjer når jeg skal koble meg til trådløst hos kompisene mine Edit: Jeg vil ha PC-en Dumme Dell, hvorfor må dere være så trege. 9524152[/snapback] Kommer garantert ikke til å skje med deg, det virker som bare jeg får dette unike problemet. I hvertfall i følge både Tech support hos Dell, alle datageeks jeg kjenner, telenor samt router produsent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå