Gå til innhold

Dell Inspiron 1520/1720 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk min 1720 i dag. Fikk jo beskjed om at den var utsatt til 20.09, men den kom på den datoen de lovte først. Jeg slettet alle partisjoner og har nå funnet ut at hvis man skal legge inn Vista på nytt må man laste inn AHCI driverne, dvs Intel Matrix Storage Manager Driver som man finner hos Dell. Driver å legger inn Vista på nytt nå, så håper det blir bra. Var utrolig mye rart som følger med PC'en når den er ny, så en clean install blir nok bra.

Lenke til kommentar
Fikk min 1720 i dag. Fikk jo beskjed om at den var utsatt til 20.09, men den kom på den datoen de lovte først. Jeg slettet alle partisjoner og har nå funnet ut at hvis man skal legge inn Vista på nytt må man laste inn AHCI driverne, dvs Intel Matrix Storage Manager Driver som man finner hos Dell. Driver å legger inn Vista på nytt nå, så håper det blir bra. Var utrolig mye rart som følger med PC'en når den er ny, så en clean install blir nok bra.

9388400[/snapback]

:thumbup:

Gratulerer! Kanskje det er håp for oss ogsså? Det er fortsatt bare preproduksjon på ordresiden med bestilling 30/7 og estimert leveringsdato 13/9?

Hvilken farge hadde du?

Lenke til kommentar

Min 1720 2.2ghz er på døra på mandag ;) Men venta i 4 uker før de sendte den, var 1 dag fra å avbestille den :p en kompis av meg har hatt 1720 i over 2 uker nå, funker fett både til det ene og det andre, testa company of heroes på full grafikk, gikk ikke helt glatt, men så godt som :)

Lenke til kommentar

Avbestilte akkurat min 1520 til 13.405,-

Første ETA var 3. september, jeg bestilte 1. august. Så, den 24. august, oppdaterte det seg. Da var produksjonen fortsatt ikke i gang, og estimert leveringstid var 9. _OKTOBER_. Dell-dama kunne være så fryktelig snill å gi meg hele 1200,- NOK avslag... Altså under 10%. Jeg er ferdig med Dell nå. Dette var faen meg siste sjanse jeg gir de svina.

 

Såeh... Off-Topic... Åssen alternativ burde jeg gå for? :lol:

Lenke til kommentar
Avbestilte akkurat min 1520 til 13.405,-

Første ETA var 3. september, jeg bestilte 1. august. Så, den 24. august, oppdaterte det seg. Da var produksjonen fortsatt ikke i gang, og estimert leveringstid var 9. _OKTOBER_. Dell-dama kunne være så fryktelig snill å gi meg hele 1200,- NOK avslag... Altså under 10%. Jeg er ferdig med Dell nå. Dette var faen meg siste sjanse jeg gir de svina.

 

Såeh... Off-Topic... Åssen alternativ burde jeg gå for? :lol:

9397500[/snapback]

 

Multicom har noen PCer som jeg vurderer om jeg ikke får min Dell snarest. :mad:

Lenke til kommentar

Hei!

 

Da har jeg hatt min 1520 i nesten en uke.

(2.0 GHz/ 2GB RAM/1440*900 Truelife/8600M GT/Midnight blue)

 

Den er bare helt fantastisk!

 

Ytelsesmessig har jeg ingenting å klage på, det er bare knallbra.

 

Den er veldig stille, selv når jeg spilte Company of Heroes ble jeg ikke plaget av støy.

Den ble heller ikke spesielt varm da jeg spilte. Kunne ikke kjøre spille med alt på "High" grafikk, men men.

 

Skjermen er helt syk! Krystallklart bilde, ikke noe å klage på etter min mening.

 

Konstruksjonen virker veldig solid. Alle overflatene i sølv/grå metall er perfekt!

 

Har integrert webcam på min også, det og funker som bare det.

 

Ellers ser PC en veldig bra ut. Jeg liker at det ikke er noen utganger frampå, bare mediaknapper. PC-en ser veldig ryddig ut, ikke knapper her og der.

 

Viss det er noe jeg skulle klage på er det mangel på HDMI-utgang. Og fargen på dekselet. Jeg valgte midnight blue, men det er ikke så blått som jeg håpet på. Du må lyse rett på dekselet, for å se den blåfargen som du ser på Dell sin nettsider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...