Gå til innhold

Dell Inspiron 1520/1720 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Husk at det er ekskludert MVA og frakt, så det kommer til å bli like dyrt som Inspiron anyway.  :)

 

Og den kan ikke ha 7200rpm hard disc slik som Inspiron 1520.  :hrm:

9052938[/snapback]

 

Ja, jeg mente inkl. mva og frakt. 7200 kan vel bestilles over telefon?

9052976[/snapback]

 

Hva slags specs hadde du for at det skulle bli 10k med gode specs?

Lenke til kommentar
Noen som har kjent forskjellen på 17" og 15"? Er det no vits med 17"?

9052587[/snapback]

 

er jo 1,6" større på diagonalen. Merkbar forskjell. Men den største forskjellen er oppløsning. Jeg bestilte min 1720 med 1920x1200. Perfekt for meg som jobber mye med bilder osv. Altfor mange bærbare som har dårlig oppløsning på skjermen:S

 

Men jeg fikk beskjed om at antatt leveringsdato er 10. august(!). Det er LENGE å vente, særlig siden studiestart er 13., og jeg trenger maskinen før den tid. Så det spørs om ikke jeg må finne meg en annen maskin allikevel :(

 

Andre som har fått leveringsdatoer? Er det håp om raskere levering tro?

Endret av marius-j
Lenke til kommentar
Men jeg fikk beskjed om at antatt leveringsdato er 10. august(!). Det er LENGE å vente, særlig siden studiestart er 13., og jeg trenger maskinen før den tid. Så det spørs om ikke jeg må finne meg en annen maskin allikevel :(

 

Er det like lang ventetid på 1520? Jeg er i samme situasjon som deg og hadde tenkt bestille i helgen.

Lenke til kommentar
Men jeg fikk beskjed om at antatt leveringsdato er 10. august(!). Det er LENGE å vente, særlig siden studiestart er 13., og jeg trenger maskinen før den tid. Så det spørs om ikke jeg må finne meg en annen maskin allikevel :(

 

Er det like lang ventetid på 1520? Jeg er i samme situasjon som deg og hadde tenkt bestille i helgen.

9053973[/snapback]

 

Jeg bestilte for en uke siden og fikk antatt leveringstid 27 juli.

Lenke til kommentar
Men jeg fikk beskjed om at antatt leveringsdato er 10. august(!). Det er LENGE å vente, særlig siden studiestart er 13., og jeg trenger maskinen før den tid. Så det spørs om ikke jeg må finne meg en annen maskin allikevel :(

 

Når jeg bestilte min I6400 så fikk jeg en veldig sein antatt leveringstid, men de brukte ikke mer en halvparten av tiden før jeg fikk den.

 

Men det er kanskje litt andreledes her siden det er snakk om en helt ny maskin.

Lenke til kommentar

Jeg må få med at 2 dager etter jeg bestilte min 1520 for en uke siden, ringte jeg dell angående leveringstiden. Da sa de at den kom til å være på plass i stua mi om ca 10 dager og at de bare ventet på en del. Når jeg ringte i går sa de at de aldri hadde ventet på noen deler, men at det tok så lang tid pga at modellen var så ny at de måtte ta masse tester osv først.... Vet ikke hva jeg skal tru lenger.

Lenke til kommentar

Bare forvirring, med andre ord... vi får bare håpe det beste. forhåpentligvis er det testing som er problemet, ikke mangel på deler. da får de sikkert opp farta etterhvert som verkstedet får jobben inn i fingrene.

 

Jeg sendte mail til Dell og spurte om leveringstiden, skal poste svaret hvis jeg får noe.

Endret av marius-j
Lenke til kommentar
Noen som har kjent forskjellen på 17" og 15"? Er det no vits med 17"?

9052587[/snapback]

 

Men jeg fikk beskjed om at antatt leveringsdato er 10. august(!). Det er LENGE å vente, særlig siden studiestart er 13., og jeg trenger maskinen før den tid. Så det spørs om ikke jeg må finne meg en annen maskin allikevel :(

 

Andre som har fått leveringsdatoer? Er det håp om raskere levering tro?

9053933[/snapback]

 

Huff, 10. august er jo veldig lenge ja, burde vært bemerket på hjemmesiden hvis leveringstiden er det tredoble av ordinær leveringstid! Skikkelig kjedelig å bli skuffet når en har betalt og ser dette i ettertid av kjøpet :nei:

Lenke til kommentar
Jeg må få med at 2 dager etter jeg bestilte min 1520 for en uke siden, ringte jeg dell angående leveringstiden. Da sa de at den kom til å være på plass i stua mi om ca 10 dager og at de bare ventet på en del. Når jeg ringte i går sa de at de aldri hadde ventet på noen deler, men at det tok så lang tid pga at modellen var så ny at de måtte ta masse tester osv først.... Vet ikke hva jeg skal tru lenger.

9054053[/snapback]

 

I det tilfellet her så er det nok en tredje grunn du ikke vil vite... :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...