ZyberZone Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Hei, skulle ha kjøpt en del slike disker; http://www.sandisk.com/Oem/Default.aspx?CatID=1520 Noen som vet om det kun blir sendt ut til OEM-leverandører eller om det er mulig å få tak i slike? Evt noen andre leverandører som har lignede produkter? Trenger i utgangspunktet ikke mer enn 16GB.. Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Kan jo ringe te sandisk da Og høre.. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Prøvd å høre med de, men får jo aldri noe svar.. Trenger 20 slike disker, må jo være mulig å få tak i de noe sted Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 ja man skulle tro det da.. Kan se litt rundt jeg Lenke til kommentar
nogen Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 http://www.dvnation.com/nand-flash-ssd.html Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Se der ja. Ikke verst. 700 dollar for en 16 GB disk, er vel ikke så ille. Sandisk sin blir vel litt billigere, spm er om jeg skal vente til de kommer.. Takk for linken forresten! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg fikk svar fra Sandisk nå: Hei, Den kommer til salgs I Norge. 1.8" finnes det prøver på og 2.5" SATA kan også bestilles med noe leveringstid. Pr nå er sample prisen noe høy, men vil falle ut over året. Vi selger til bedriftet og ikke privat, men gi meg en melding når du evnt ønsker å se mer på dette. Jan Erik Engemoen Technical sales manager ICP Sub Systems Arrow Norway AS Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 Du har ikke en mail-adresse jeg kan nå de på? Send gjerne et PM isåfall Har vurdert CF-kort også, men hadde vært litt bedre med et ferdig produkt (enda prisen nok blir en del høyere..) Takk for svarene Lenke til kommentar
madammim Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Glem det. Svarte på feil tråd Endret 10. mai 2007 av madammim Lenke til kommentar
Fredrik- Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Ut av nyskjerrighet, hva skal du med 20 slike disker? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Ut av nyskjerrighet, hva skal du med 20 slike disker? 8579744[/snapback] Sette opp et skikkelig over-nifty RAID så han kan loade nye brett i Battlefield2 på 0,258 sekunder Neida.... I have no idea, men det hadde vært en fin plan unasett -Stigma Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg har sent PM med epostadressen til ZyberZone. Det virket ikke som det var noen hindring at det var dyrt eller at de kun solgte til bedrifter akkurat nå. Så jeg gjetter på at de 20 SSDene skal brukes til 20 maskiner i en bedrift. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 Det stemmer at de skal brukes til bedrift. Skal brukes i 20 pc'er som er i konstant bevegelse, og hvor det er mye vibrering. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 Ser ut til å ordne seg Fujitsu-Siemens tester det også, så kanskje til og med får det ferdig levert. Evt kan jeg kanskje få tak i noen disker etter hjelp fra Simen1 . Men stive priser er det ihvertfalll Lenke til kommentar
Fredrik- Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Kult Men det hadde ikke vært lurt å vente en liten stund da? Virker som om SSD-diskene vil utvikle seg meget raskt nå. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 Hehe, vente og vente. Trenger man et produkt så trenge rman et produkt Er vel forsåvidt fortsatt en måned eller to til jeg trenger disse, og håper de da er litt lettere tilgjengelig, og kanskje også går å få tak i til rundt 5 000. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå