Anterialis Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Som sikkert mange av dere har hørt, er det fult mulig å finne gode motiver fra sin egen hage. Det var dette jeg tenkte på da jeg dro på med sandalene og stakk ut i hagen denne morgenen. Hva synes dere om disse bildene? Vil gjerne ha tilbakemelding hva komposisjon og crop gjelder, da det er dette jeg prøver å bli mye bedre på, men kom gjerne med kritikk på det dere har å utsette! Jeg er forøvrig ny på denne delen av forumet, så vennligst si ifra om jeg poster for mange bilder, eller andre ting som ikke helt hører hjemme... Pic 1) Pic 2) Pic 3) Pic 4) Pic 5) Pic 6) På forhånd takk =) Endret 7. mai 2007 av w3p Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg likte bildet av Brudespireaen veldig godt. De andre ble litt kjedelig for min smak, selv om det siste kattebildet hadde fine farger Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Det siste kattebildet var fint. Hva med å prøve noe svarthvitt, høyere kontrast? Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 Tenker du kattebildet i svarthvit? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Tenker du kattebildet i svarthvit? 8555783[/snapback] Jepp Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Svart hvit katte bildet ble spennende. nesten litt skummelt. Klesklype bildet var også interesant, men litt svake og mørke farger. Lenke til kommentar
mrbard Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Likte kattebildet veldig godt, og enda bedre da jeg fikk se det i svart-hvitt! Det er spennende komponert, hvor du har kuttet toppen av hodet, men har med kattens "hake" for å kompensere. Utrolig bra! Jeg liker også klesklypebildet. Det har klare, fine farger, men kunne kanskje hatt litt større dybdeskarphet? Det kunne i alle tilfeller trenge en liten ekstra tur innom Photoshop for å justere curves (få bort litt av det mørke sløret). Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg likte bilde nr.2 veldig godt. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 Takk for mange gode svar alle sammen=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå