CodeMaan Skrevet 26. desember 2001 Del Skrevet 26. desember 2001 problemet mitt er at PC-en min klikker hver gang jeg prøver å gjøre mer enn "ingenting" med den, som for eks. kjøre en film, eller flere explorer vinduer oppe på en gang! noen som kan hjelpe meg med problemet! Mitt sys. WinXp P 3 733 mHz (ble byttet av komplett) ABit VH6T (ble byttet av komplett) Geforce 2 MX (ble byttet av komplett) Soundblaster live 1024 Eicon Diva ISDN kort så nemmelig siden jeg fikk igjen PC-en fra komplett har den klikka... noen som kan hjelpe meg.. og si meg, har geforce 2 kort bare kjøleribbe, eller skal de oxo ha en vifte?? Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 26. desember 2001 Del Skrevet 26. desember 2001 Hvis jeg forstår deg rett - du har hatt PC'en inne hos komplett og har fått byttet det meste... Dersom PC'en ikke fungerer når du får den tilbake, så må du bare sende den inn igjen og be om at de ordner feilen, hva det måtte være. Lenke til kommentar
Espensi Skrevet 26. desember 2001 Del Skrevet 26. desember 2001 Et geforce 2 MX kort har bare kjøleribbe(i alle fall mitt MX-400) skal du overklokke det en del er det en fordel med vifte Lenke til kommentar
Energizer Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 Sett inn større Powersupply (hvis du har) Har du 300w kan det hjelpe med 340 på stabilitet. Du bør heller ikke overklokke Geforce 2. Mye problemer. Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 tror ikke det kan være psu'en!!! jeg har 250w!!! helt stabilt!!!! Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 Min pc går på 200watt PSU, slå den. Har aldri hatt stabilitets problemer, har både DVD spiller, cd-brenner, zip-drive, full opp med PCI kort osv. Sitter riktignok ikke AMD cpu i den, men likvel. Telcontar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå