Djengo^^ Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Heisann. Nå har det seg sånn at fraværet mitt i gym er for høgt og jeg får ikke karakter Går ut av VK1 til sommeren som er siste året før lærlingtid. Så hva skjer når man stryker i gym? Kan man velge seg opp til privatisteksamen eller hvordan fungerer det med gymmen? djengo Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Du må ta privatisteksamen i gym. Tror du må klare deg på kondisjons og spensttester og en skriftlig del, men er ikke 100% sikker på hvordan det fungerer. Du blir nødt til å snakke med rådgiver på skolen. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Du kan jo og snakke med gymlæreren og høre om dere kan få til en avtale der hvor du stiller til alle gymtimene resten av året, og du består, eller leverer inn noen skriftlige oppgaver til han slik at han får et karaktergrunnlag...! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 For å stryke i gym må man jo virkelig gå inn for å stryke? (snakker av erfaring) Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Det første du burde gjort for lenge siden var å møte opp i gymtimene og delta! Jeg har ei i klassen som fikk 5 for å vært med i 3 gymtimer... Her sliter jeg som faen, men læreren vil ikke gi med 6... Kunne skutt derre forbanna drittkjerringa... Lenke til kommentar
Joachricar Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Du må ta privatisteksamen i gym. Tror du må klare deg på kondisjons og spensttester og en skriftlig del, men er ikke 100% sikker på hvordan det fungerer. Du blir nødt til å snakke med rådgiver på skolen. 8555105[/snapback] Den prøven der, må man ta hele året om igjen, eller må man gå hele året om igjen som privatist og så ta en eksamen? Snakker ikke bare om gym, men alle fag. Er 2 - 3 fag jeg tror sliter litt i. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Ta en samtale med gymlæreren og forklar situasjonen. Spør om du kan få en innleveringoppgave, slik at du får et karaktergrunnlag. Er læreren en real kar, vil han sannsynligvis gi deg dette. Jeg tror ingen lærere VIL stryke elever, i så fall burde de ikke vært lærere. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Ta en samtale med gymlæreren og forklar situasjonen. Spør om du kan få en innleveringoppgave, slik at du får et karaktergrunnlag. Er læreren en real kar, vil han sannsynligvis gi deg dette. Jeg tror ingen lærere VIL stryke elever, i så fall burde de ikke vært lærere. 8558644[/snapback] Vi har ei lærerinne som laget en prøve som ga 90% av klassen 3 eller mindre. Så sa hun at den prøven som skulle komme neste gang skulle være lett slik at man kunne reise seg... Hørte fra noen i klassen at det var en av de som satset på 5+ i snitt som lot 5 av 19 spørsmål stå åpen fordi de ikke kunne svaret... Jeg skal ta den i morgen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå