Mala Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Haha, mye piss og søppel å oppdrive i vårt salige spillunivers ; http://n4g.com/gaming/News-38175.aspx Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Haha, skjer med bilde av PS3 inni der? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Haha, skjer med bilde av PS3 inni der? 8555524[/snapback] Hehe.. holdt på å sette frokosten i halsen akkurat da jeg såg det bildet. Tenkte; Har de virkelig nerver nok til å gjøre det?". Kanskje en skjult melding? Hehe, neida. Listen er i og for seg ganske grei. Hvorfor rangere bunnen egentlig? Dårlig er dårlig. For min del syns jeg Virtual Boy skulle kommet litt høyere, den var jo et mareritt å bruke (heldigvis ikke testet den selv). Også tragisk å se hvordan Sega falt så hardt med sine desperate forsøk på å "vinne". RIP Sega. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Noen som kan poste lista her? Utrolig treg linje her.. -_- Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 Bah sitter på jobb så orker ikkje..vel maskina her takler ikkje streaming av video av nett for å si det sånn Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Gizmondo "vant" i alle fall. Noe som kan forstås meget, meget vel, da den suger rumpe fra strå og mer til. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 sneik seg inn eit lite kjapt glimt av ps3 der ja..hehe..litt artigt.. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) det bildet som kom etter virtual boy'en skulle ikke ha vært der da det er for tidlig og gjette på noe sånt allerede nå Endret 7. mai 2007 av fanboy Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 "giant enemy crab" :!: 8556751[/snapback] eh hehe Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Litt morsomt med bilde av PS3 i et lite glimt ja En del hadde jeg faktisk ikke hørt om, som Phantom, mens andre, dessverre. En heilt greit, dog unødvendig liste. Er det crapy så er det crapy. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 Tja når vi først skal ha ein Top 10 liste over beste konsoller syns eg like så godt vi kan få ein fra andre enden av skalaen også Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Så ikke noe PS3 jeg.. Når i filmen? Kanskje det bare er jeg så må ta meg en tur til optiker.. EDIT: haha, så det nå, hva fan gjore den der? Endret 7. mai 2007 av jzk Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Kanskje filmskaperen kan se inn i fremtiden? Noe alla slikt som i filmen Deja vu. Who knows Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Vi så jo hvor nintendo hentet inspirasjon til å ha touch screen på DS Rank 9 var det vel. Ellers er det utrolig hvor mye dritt som har blitt gitt ut gjennom tidene. Virtual boy tok kaka. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Vi så jo hvor nintendo hentet inspirasjon til å ha touch screen på DS Rank 9 var det vel. Ellers er det utrolig hvor mye dritt som har blitt gitt ut gjennom tidene. Virtual boy tok kaka. 8557112[/snapback] netopp så ninty fans/barn må ikke komme her og komme her med "sony kopierer nintendo hele tiden greiene sine" Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) netopp så ninty fans/barn må ikke komme her og komme her med "sony kopierer nintendo hele tiden greiene sine" 8557560[/snapback] Altså, det er litt forskjell fra inspirasjon og kopiering da. Uansett så ble DS veldig velykket i forhold til R-Zone (niende plassen). Mener det er bedre å lage noe utifra noe som er dårlig å gjøre det om til noe bedre. Artig video forresten. Elsker alle "GT Countdown Top Ten" kåringene. Håper de snart kommer med en ny morsom en. Endret 7. mai 2007 av Bandana Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 netopp så ninty fans/barn må ikke komme her og komme her med "sony kopierer nintendo hele tiden greiene sine" 8557560[/snapback] Ikke for å starte en fanboy-krig her nå, men det er litt forskjell da. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 Og så var det ikkje meir snakk om at Nitendo gjorde ditt eller datt først eller best heretter takk. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Noen som kan poste lista, eller..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå