obese Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg har en hjemmeside på trappene og designen er klar. Jeg ønsker å lage den med CSS (slik man kan se det er blitt gjort på f.eks csszengarden.com), om kan lage design som følger spesifikke layout og design restriksjoner (kopiere et bilde bare i CSS), så har jeg en jobb til deg. Antatt tid er en til to dager, og lønnen avhenger av resultat og antall timer. send mail og utkast til [email protected] Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Og hvor er førsteposten her..? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Haha! Genialt! Tråd uten førstepost.. Haha! Endret 7. mai 2007 av Gissan Lenke til kommentar
sparks Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Ser dere den ikke? For å svare på spørsmålet: Jeg tror faktisk ikke at det du lurer på er mulig i det hele tatt.. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Ser dere den ikke? For å svare på spørsmålet: Jeg tror faktisk ikke at det du lurer på er mulig i det hele tatt.. 8556586[/snapback] Nei, vi bare lyger.. Spør han om hvordan man lager en førstepost, eller? Siden du svarte at det ikke var mulig? Lenke til kommentar
eigan Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 En moderator har kun flyttet førsteposten, posten er nå her Rapportert! Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Her er blitt litt krøll under moderering, slik at tråden er blitt stående åpen mens førsteposten er skjult. Jeg stenger den, så kan folk som er interessert se på tråden det linkes til over. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg