Joachim_F Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Her er en demo av actionrollespillet Call for Heroes: Pompolic Wars. Les mer Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Noen andre enn meg som leste det som "Pompous Wars"... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Styr unna, folkens. Dette var et av de aller mest patetiske spillene jeg noen sinne har spilt. Og jeg har spilt en del. 1. Grafikken er - 110% bokstavelig talt - så dårlig at spillet kunne ha kommet i 1998 og fortsatt ikke sett bra ut. 2. Spillet krever som om det skulle kjøre TO CryEngines. 3. Kontrollene er så patetiske at jeg kjenner jeg får krampe i fingrene her jeg sitter. 4. Noen som husker måten man kan se folkene i Diablo 2 "skli" når de går? Vel, gang dette med 100, så har man Call for Heroes. 5. Det finnes tre-fire forskjellige fiender, som spawner overalt til enhver tid. AI'en er intet-eksisterende, og det er ikke lagt en tøddel av entusiasme inn i combat-systemet. Dette spillet er så tragisk.... bare en masokist kunne faktisk like det. Styr unna. Lenke til kommentar
Fredrik- Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 haha, will do - takk for advarselen ^-^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg