Jakoozie Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Jeg har en Tundra laptop, 1.7Ghz Pentium M. prosessor, 512 MB RAM og et Radeon 9700 grafikkort. Når jeg spiller litt krevende spill,eller sammen med mange andre online, så blir dataen varm etter en liten stund. (tror det i hvert fall, den blir mye tregere og spillet begynner å lagge) Hva kan jeg gjøre for å stoppe det? Vil gjerne bruke dataen som back-up data for spill som Lord of the rings Online (vet det blir lave settings:)) og andre spill, men det går ikke hvis den overopphetes med en gang. Noen tips? Vil helst ikke bruke for mye penger.. Endret 7. mai 2007 av Jakoozie Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 Ingen som har noen tips? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 Hadde noe sånt gjort jobben? Vet dere hvordan denne monteres? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Blåse den ren for støv du så tenker eg det ordner seg! Har nøyaktig samme maskin selv, aldri problem med de tyngste spillene eg kan kjøre på den maskinen! Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 ok. da prøver jeg det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå