Gå til innhold

Bjørn Borg går på børs - en "sorgens" dag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikkje for å lage ein språkdiskusjon ut av dette, men burde det ikkje vore ein ´ over o-en på eit av orda?

 

Bokser (ein boks), bokser (ein bokser), bokser (boxer. Skrives alle likt?

8597114[/snapback]

 

 

Jeg mener (faktisk) at bokser er mer rett en boxer...

 

Det er 70% sjangse for at jeg tar feil... :innocent:

8599352[/snapback]

 

 

Bokser/boksershorts er en fornorsket tolkning av det engelske ordet boxer/boxershorts. Men det faller meg mest naturlig å skrive med X for ikke å havne i misforståelser.

 

EKS: Jeg har på bokser hver dag. (jada, elendig eksempel.)

Lenke til kommentar
Ikkje for å lage ein språkdiskusjon ut av dette, men burde det ikkje vore ein ´ over o-en på eit av orda?

 

Bokser (ein boks), bokser (ein bokser), bokser (boxer. Skrives alle likt?

8597114[/snapback]

 

 

Jeg mener (faktisk) at bokser er mer rett en boxer...

 

Det er 70% sjangse for at jeg tar feil... :innocent:

8599352[/snapback]

 

 

Bokser/boksershorts er en fornorsket tolkning av det engelske ordet boxer/boxershorts. Men det faller meg mest naturlig å skrive med X for ikke å havne i misforståelser.

 

EKS: Jeg har på bokser hver dag. (jada, elendig eksempel.)

8601784[/snapback]

 

Om noen leser bokser som /bukser/ så brude de vel bruke penger på briller.. ikke boxershortser :)

Lenke til kommentar
Sikkert gode boksere, men eg forstår ikkje kvifor i svarten alle som har BB-bokser må dra buksa 10cm ned for å vise heile verda at dei har ein Bjørn Borg-bokser. Forventar dei premie eller noko sånt?

 

Det er snakk om folk som aldri drar buksa ned, unntatt når BB-bokseren er på plass. :dontgetit:

8593431[/snapback]

Sånne som meg ^^ :cool:

 

 

he he

8595753[/snapback]

 

Følte meg litt truffet der jeg og :p

Lenke til kommentar
Ikkje for å lage ein språkdiskusjon ut av dette, men burde det ikkje vore ein ´ over o-en på eit av orda?

 

Bokser (ein boks), bokser (ein bokser), bokser (boxer. Skrives alle likt?

8597114[/snapback]

 

 

Jeg mener (faktisk) at bokser er mer rett en boxer...

 

Det er 70% sjangse for at jeg tar feil... :innocent:

8599352[/snapback]

 

 

Bokser/boksershorts er en fornorsket tolkning av det engelske ordet boxer/boxershorts. Men det faller meg mest naturlig å skrive med X for ikke å havne i misforståelser.

 

EKS: Jeg har på bokser hver dag. (jada, elendig eksempel.)

8601784[/snapback]

 

Om noen leser bokser som /bukser/ så brude de vel bruke penger på briller.. ikke boxershortser :)

8610320[/snapback]

Som bokser (som i matbokser), ikke som bukser. ^^

Lenke til kommentar
Om noen leser bokser som /bukser/ så brude de vel bruke penger på briller.. ikke boxershortser :)

8610320[/snapback]

Ut i fra de fleste postene jeg har lest av deg, regnet jeg med at du skrev feil.

8642091[/snapback]

 

Nei, det var meningen å skrive boxershorts med /x/ for å få alle som mener at boxer/bokser skrives med x, vis ikke ble innlegget mitt feil.

 

Men jaja, bokser, boxer... de fleste skjønner hva andre mener.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Ikkje for å lage ein språkdiskusjon ut av dette, men burde det ikkje vore ein ´ over o-en på eit av orda?

8597114[/snapback]

 

Det ble nesten en språkdiskusjon, så jeg velger å stenge tråden :) En klagetråd har begrenset levetid.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...