Gå til innhold

Bjørn Borg går på børs - en "sorgens" dag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De i 2-pakning fra BB er ikke så veldig digg, men de i enkelpakke er digg <3

Mens andre boksere sklir opp og gir meg gnagsår rundt mine 2 edleste organer, holder BB seg støpt når jeg trener (sykler).

8586749[/snapback]

 

Sykler du med bokser?

8588226[/snapback]

sykler du uten ? 0.o

Endret av Usagi
Lenke til kommentar
De i 2-pakning fra BB er ikke så veldig digg, men de i enkelpakke er digg <3

Mens andre boksere sklir opp og gir meg gnagsår rundt mine 2 edleste organer, holder BB seg støpt når jeg trener (sykler).

8586749[/snapback]

 

Sykler du med bokser?

8588226[/snapback]

 

Jeg sykler ikke uten til skolen da :p Jeg sykler til skolen hver dag, og sykler tur flere ganger i uken, that's it ;)

Lenke til kommentar

Sikkert gode boksere, men eg forstår ikkje kvifor i svarten alle som har BB-bokser må dra buksa 10cm ned for å vise heile verda at dei har ein Bjørn Borg-bokser. Forventar dei premie eller noko sånt?

 

Det er snakk om folk som aldri drar buksa ned, unntatt når BB-bokseren er på plass. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Sikkert gode boksere, men eg forstår ikkje kvifor i svarten alle som har BB-bokser må dra buksa 10cm ned for å vise heile verda at dei har ein Bjørn Borg-bokser. Forventar dei premie eller noko sånt?

 

Det er snakk om folk som aldri drar buksa ned, unntatt når BB-bokseren er på plass. :dontgetit:

8593431[/snapback]

Sånne som meg ^^ :cool:

 

 

he he

Lenke til kommentar
Sikkert gode boksere, men eg forstår ikkje kvifor i svarten alle som har BB-bokser må dra buksa 10cm ned for å vise heile verda at dei har ein Bjørn Borg-bokser. Forventar dei premie eller noko sånt?

 

Det er snakk om folk som aldri drar buksa ned, unntatt når BB-bokseren er på plass. :dontgetit:

8593431[/snapback]

 

Det er så heselig når man ser halve rumpa (Og da overdriver jeg ikke)

 

Man ser formene av rævsprekka og, ÆSJ!

 

Selv lar jeg kun buksa gli med til bokser-ligningen, så merket vises... Det gjøre jeg på alt jeg har, da jeg ikke har noen kule belter, å så er det litt mer behagelig å gå slik.

 

Jeg har 3 BB, 1 JBS, og masse H&M plagg...:p

 

Har 2 Bandits...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...