Gå til innhold

Bjørn Borg går på børs - en "sorgens" dag


Anbefalte innlegg

I dag entrer Bjørn Borg - varemerket Stockholmsbørsen og jeg vil påstå at dette er en "sorgens" dag.

 

Det trekkes spesielt frem suksessen med undertøyet som grunnen til notering - og dette gjør meg vondt.

 

Boxerne har særdels dårlig passform, er ikke spesielt nyskapende hva gjelder form og design - generelt sett noen usle greier sett i mine øyne. Men vi nordboere har jo flere ganger vist at vi ikke liker det nyskapende og pent...

 

Ta og beveg øynene over til HOM, SkinXWear og andre - så skal en se hva som virkelig er sexy og lekkert...

 

Og en ting til; boxere må jo snart gå mot "UT" i motebildet - helt utrolig mye mer behagelig med hipsters eller de vi nå har som går under den "triste" benevnelsen truse - markant bedre med undertøy uten ben... :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og en ting til; boxere må jo snart gå mot "UT" i motebildet - helt utrolig mye mer behagelig med hipsters eller de vi nå har som går under den "triste" benevnelsen truse - markant bedre med undertøy uten ben...  :thumbup:

8554414[/snapback]

 

Synes det er utrolig mye bedre med boksere som går litt ned på lårene. Korte boksere er rett og slett max ubehagelige.

Lenke til kommentar
Og en ting til; boxere må jo snart gå mot "UT" i motebildet - helt utrolig mye mer behagelig med hipsters eller de vi nå har som går under den "triste" benevnelsen truse - markant bedre med undertøy uten ben...  :thumbup:

8554414[/snapback]

 

Synes det er utrolig mye bedre med boksere som går litt ned på lårene. Korte boksere er rett og slett max ubehagelige.

8558202[/snapback]

 

Kunne ikke sagt det bedre selv

Lenke til kommentar
Korte og korte fru Blom - og BB boxere har ingen god form - ikke formet for kropp, men bare laget helt "platte" - uten form - uten dypere passform.

 

Hvis noen vil "utvide" sortimentet og se at det finnes særdeles mye bedre ting der ute kommer jeg med noen små linker - bør vel ikke oppfattes som reklame...

 

HOM Class Maxi

 

HOM Tentation Micro

 

Plume Hips

8559821[/snapback]

 

Selv om de ikke passer for deg, så passer de for andre...

Lenke til kommentar
Korte og korte fru Blom - og BB boxere har ingen god form - ikke formet for kropp, men bare laget helt "platte" - uten form - uten dypere passform.

 

Hvis noen vil "utvide" sortimentet og se at det finnes særdeles mye bedre ting der ute kommer jeg med noen små linker - bør vel ikke oppfattes som reklame...

 

HOM Class Maxi

 

HOM Tentation Micro

 

Plume Hips

8559821[/snapback]

 

Jeg sliter med å se hvordan det undertøyet du nå linket til er bedre formet til kroppen enn BB's er.

Lenke til kommentar
Korte og korte fru Blom - og BB boxere har ingen god form - ikke formet for kropp, men bare laget helt "platte" - uten form - uten dypere passform.

 

Hvis noen vil "utvide" sortimentet og se at det finnes særdeles mye bedre ting der ute kommer jeg med noen små linker - bør vel ikke oppfattes som reklame...

 

HOM Class Maxi

 

HOM Tentation Micro

 

Plume Hips

8559821[/snapback]

 

Jeg sliter med å se hvordan det undertøyet du nå linket til er bedre formet til kroppen enn BB's er.

8560771[/snapback]

 

Jeg tror kanskje du må prøve...

Lenke til kommentar

Noen er bare bedrevitere, og klarer ikke å forstå at det faktisk er mange som liker boxerene.. Passformen er topp for kroppen min ihvertfall, og jeg har mange forskjellige typer.. Meget mulig du finner boxere med bedre passform, men jeg liker utseendet på de, samt passform, så BB kommer fortsatt til å bli handlet inn..

Endret av nerval
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...