yo-mama Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 vi har en skole oppgave og den innebærer å lage en logo. uheldigvis er jeg ikke kjent med photoshop. men jeg lurer om noen hadde lyst til å hjelpe meg og lage den? tema er sikkerhet og service i et hytte firma Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Anbefaler deg å legge til litt mere infomasjon om bedriften(?). Skjønner ikke helt hva "tema er sikkerhet og service i et hytte firma" innbærer Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Finn frem papir og blyant. Nytter ikke å gå rett på dataen og prøve å lage noe (som regel), særlig når du ikke behersker programmet. Du skal vel lage en god logo og ikke bevise dine ikke-eksisterende kunnskaper i Photoshop? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Også enig i det å starte på ark. Du er mer kreativ, og du ser raskere resultatet. En halvbue er mye raskere å tegne for hånd enn på en skjerm, f. eks. Uansett, de fleste vil ha logo i vektor-format. Derav Illustrator og ikke Photoshop (eller andre vektorbaserte tegneprogrammer). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå