Samtron87 Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg har et login script som ikke fungerer helt. Jeg er ikke noen expert på området men det skal være rigktig skrevet. Problemet er at det er en maskin som kobler seg vekk fra serveren være gang maskinen blir startet på nytt. Men dette scriptet fungerer altså ikke. jeg vet nesten ikke hva jeg snakker om, men men.. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 hva med å poste scriptet her?? vanskelig å hjelpe uten å vite hva det egentlig går på... Lenke til kommentar
Samtron87 Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 z:\putinenv.exe L%username% /P net use n: \\valhall\%username% /yes net use m: \\valhall\Administrasjon net use s: \\valhall\SatsSkole net use t: \\valhall\fellesinfo net use o: \\server1\persistent:yes net use p: \\server1\persistent:yes Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Kobler seg vekk fra serveren? hææ? dvs. at den ikke kobler til i det heletatt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå