Gå til innhold

Ny skjerm, hvilken?

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier er det på tide å kassere 17-tommeren til fordel for større skjerm. Jeg er på jakt etter en skjerm som er god til spilling og film. Det må ikke nødvendigvis være "best", men skal gi mye for pengene.

Jeg har fundert litt på om jeg skal ha 20" eller 22" og har kommet fram til at 20" passer mine behov best. Har sett litt på denne. Er det en god skjerm? Forslag til andre skjermer? :hmm:

Edit: typleif

- per ulv

Endret av _perulv_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bilige LCD skjermer i dag er bra nok for vanlige mann i gata, viss man er nøye bør man satse litt dyre klasser.

Men den du så på virka grei, kanskje litt lite lys viss du sitter på ett rom som sola skinner døgne rundt xD

8554652[/snapback]

Takk for svaret. Jeg tror den skjermen passer meg bra. Sitter i en mørk hule av en hybel, så lysstyrke er ikke noe stort problem :tease:

Lenke til kommentar

Hei og hopp! Ut ifra spesifikasjonene har den ikke HDCP støtte, noe som vil være nødvendig for å få se BluRay og HD-DVD. Om du først skal kjøpe en 20" eller 22" skjerm widescreen idag ville jeg sørget for at den støttet dette.

Lenke til kommentar
Hei og hopp! Ut ifra spesifikasjonene har den ikke HDCP støtte, noe som vil være nødvendig for å få se BluRay og HD-DVD. Om du først skal kjøpe en 20" eller 22" skjerm widescreen idag ville jeg sørget for at den støttet dette.

8554910[/snapback]

Takk for nyttig tips. :thumbup:

Må revurdere valget da :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...