Supernaut_ Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Hei, jeg lurte på om navnet i emnetittelen høres kjent ut for noen? Husker jeg så en som reparerte bærbare maskiner var her på jobb. Han viste meg en CD han hadde med en Windows versjon som kunne bare brennes ut på CD så kunne man boote uten og innstallere en hauv med ting. Tingen er at jeg har fått en bærbar maskin jeg må innstallere på nytt, siden det umulig å få starta Windows. Så ville gjerne prøve å redde skoledata over på en minne-penn så lenge uten og må åpne og kople disken på en annen maskin. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 finnes ikke i lovlig versjon tror jeg se norton ghost og linux livecd Lenke til kommentar
Zash Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg mener å ha blitt fortalt at Windows Light var en "lett" versjon av Windows XP, der bare de aller viktigste delene var med, og som tok under 200mb plass på en cd. Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Den heter Windows fundamentals. Den kan byttes inn med en lisens av home eller pro.. Du finner sikkert mer på microsoft sine sider. Lenke til kommentar
Zephyr Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Er vel muligens XPLite du mener her, men det er som sagt tidligere her en piratversjon. I tillegg så har du jo Bart's PEbuilder som kan lage en bootbar cd/dvd eller minnepinne fra en windows xp/2003 cd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå