BolleKalle Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 jeg kjenner til et par... aldri hørt settet dems, så enten har de et som virker eller så har de cp. Lenke til kommentar
Hermy Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Jeg har logitech Z-680.... Du kan ikke komme uten litt susing på bakhøytalerne her..... så lenge du har en dekoder som hindrer bakhøytalerne å motta lydsignal når du spiller i stereo, så vil de lage litt susing fordi de likevel mottar strøm..... Så enkelt er det... Men synes ikke susingen er irriterende i det hele tatt... Har ikke hørt den uten at jeg stikker ørene helt inntil....... I Surround derimot så funker de enormt bra...... Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 kommer ikke den susingen mye av lydkortet da? var masse susing i høytalerne mine når jeg brukte det gamle live-kortet mitt.. men så byttet jeg audigy2 og hørte aldri noe susing mer.. Lenke til kommentar
Hermy Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 hører du det ikke engang når du stikker øret ditt helt inntil høyttaleren?? Joda det kan nok hende at det varier med åssen lydkort du bruker... Men jeg bruker Z-680 direkte opp mot en billig dvd spiller.. Får litt susing men ikke noe som jeg merker når jeg spiller musikk...... hører det ikke til vanlig heller altså, men den er der hvis jeg plasserer øret mitt helt inntil..... Lenke til kommentar
Obi-Wan Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Vurderer å kjøpe meg Z-680 selv etter å ha lest en del reviews hvor den har fått gode karakterer. Men ser det er en del som klager på sus og støy. Så litt på Logitech sin side og fant et eget emne i support om akkurat dette. Noen som har prøvd ut noe av det som står her og eventuelt fungerte det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå